Met een koude start hoestte en proestte hij nogal. Ik heb inmiddels de verstuiver vervangen en opnieuw laten afstellen (125 bar) en de plunjer en bus van de brandstofpomp vernieuwd. Tevens nieuwe slangen, leiding en filter gereinigd.
Maar nu;
Systeem ontlucht en als ik de motor rond laat gaan dan pulseert de diesel uit de leiding, maar als ik de verstuiver aansluit dan komt er niets uit. (Volgens de Bosch monteur verstuift hij echter mooi bij 125 bar)
Zou de pomp niet genoeg druk leveren (laten afstellen?) Of is 125 bar te veel voor de verstuiver? Of??
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Deutz F1L514 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Als ik me niet vergis hoeft deze 1 cilinder niet op tijd gezet te worden. Zoals ik hem heb gedemonteerd, heb ik hem ook weer gemonteerd.
Vanaf pdf pagina 100:
tip1.tractorfan.nl/pdf/…
Diesel pulseert wel uit de leiding als ik start
Koude start??
Zoals jullie zien ben ik nog een kneus op dit gebied, heb mijn tractortje pas een half jaar. Dus dank voor jullie reacties!!
Om een oliekering te vervangen .
Nu wil die maar 5 cm naar buiten komen en kreeg deze steekas niet verder.
Wie heeft een oplossing voor mij zo dat ik de steekas er uit kan krijg.