De trekker stopte ineens op de weg (motor deed het noch wel).
Ik dacht, versnellingsbak kapot ofzo.
Toen zag ik dat er geen één powershift lampje meer brandde.
Even de zekeringskast open en de zekering (F22 10A Delta Powershift) doorgebrand was.
De trekker uitgezet, nieuwe zekering erin en toen weer op contact gezet. Lampjes deden het weer. Daarna gestart, 20 seconden gereden en weer brande de zekering door.
Dit bovenstaande 4x herhaald... hij brandt steeds door dus.
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Valmet 6400 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
De trekker is dezelfde dag noch gefikst, het was een relais van de powershift die waarschijnlijk kapot was. Deze zit in de rechterconsole als je de grote plaat eraf haalt. Ik heb gewoon alle 5 relais eruit getrokken en omgewisseld met de 5 onder het stuur, toen deed ie het weer!
Het beste !
Je hebt waarschijnlijk een storing in een ander onderdeel.
Laat er een valtra dealer naar kijken, anders laat hij je een keer staan.
De zekering van de powershift wordt voor meerdere zaken gebruikt.
Dat zet een leek op het verkeerde been.