Turbo voor IH 844s

Goeie avond allemaal,

zijn er mischien hier wat interkenners of andere mensen die mij zouden kunnen vertellen wat voor turbo;s je allemaal op een 844s kunt plaatsen zonder al te veel gekke dingen te gaan doen , dus gewoon een goeie maar niet overdreven turbo?

Deel dit topic

Reacties

FENDTfarmer
Turbo van een 856 erop ofzo?
14_Power
Ik zou het niet weten , k heb er namelijk echt geen verstand van, van die turbo;s maar ik zou het wel graag willen weten
FENDTfarmer
Die van een 856 zitook op een 4 pitter blok. dus zal die bij jou ok wel passen denk ik
FENDTfarmer
Die van een 856 zitook op een 4 pitter blok. dus zal die bij jou ok wel passen denk ik
Cormickman
Ga je ook hobbysport rijde dan?? haha
De 42 serie van case met een d 268 blok, die zag je volgens mij wel es met turbo
14_Power
Neej, gewoon 3,5 ton zou ik dan blijven rijden, en de ntto wedstrijden 4,5 ton
14_Power
Zou je met een niet al te grote turbo ook een mooi turbo fluitje erin kunnen krijgen
casejxu
Maar je ken nooit zomaar een turbo op een blok plaatse... moet je gewoon eem je dealer vrage
FENDTfarmer
Jah kan wel. sommige merken kunnen mooi fluiten. vraag anders ruupie is.
14_Power
Okej
HaraldCASE-IHfan
Zo ver ik weet is het blok van de 845 en de 856 het zelfde, alleen zit er op de 856 een turbo.
Ik denk dat je een ander spruitstuk nodig hebt, en nog wat van dat soort dingen.
En eem de brandstofpomp afstellen?
hier steet ook wel wat op: ihace.de/
1046
Kijk maar uit bij de ntto als je er een turbo opbouwt
IH-Kees
844s blok zonder turbo :
ihace.de/02_motor/d-268/…

844s blok met turbo :
ihace.de/02_motor/dt-268/…

mot kunne dan toch 😛
en de 856 is een 744 met turbo, voor de mensen die hun 744 nog willen upgraden 😉
Cormickman
Ik denk dat het dan over is bij de ntto, want een 844 met turbo is nie origineel
1046
Ih kees , je bent me net voor, haha
IH-Kees
Hehe, kijk, meer mensen met verstand van het beste merk 😉
1046
Haha , wat dach ie dan , heb ook nog een interbijbel ligge naast de pc
Inter724
Ik zou een compleet spruitstuk met turbo van 856 erop plaatsen, dan heb je het minste geouwehoer! en past makkelijkst
1046
Dat is jammer als je al paar x ntto heb gerede, kan wel maar dan moet je geen ntto gaan rije , dan is er niks aan de hand
14_Power
Ja maar als ik klasse zwaarder ga, de 4,5 dan kan het toch ofni
1046
Bij ons in de buurt reed een ford 8210 zonder rond op de wedstrijde, had er een keer een turbo opgezet en de stickers veranderd en mag nu nie meer meerije , was namelijk een 8210 en geen tw15, want zo was ie niet van de fabriek afgeleverd,
dus als je zoiets doet moet je een trekker neme die nog nooit op de baan is geweest
1046
Theoretisch gezien kan et wel ja
JD-H4L
De inter van inter eric staat ook op die site 😛
14_Power
Tjah ik heb nu wel n paar keer ( 3 keer ofzo) echt ntto gereden, dus ik weet nie of ik t zou moete doen,
Cormickman
Ach wat maak nou die paar wedstrijden uit, je heb wel wat je wil dan
14_Power
Dat is wel weer zo, maarjah , wil toch wel nog ntto wedstrijden blijven doen
HOOIJMAN
Dan kan ut niet want een 844-s met turbo is niet standaard.. heh en zelfde blok ligt in een engelse case 4230 met turbo
1046
En dat is met xl cabine, toch???????
HOOIJMAN
Jaah is er eentje met xl.. met zon ronde neus dinge zijn niet zo best achterbruggen enzo geloof ik engels heh maar wel sterke motor lange slag met turbo
Inter724
En je hebt dan meer motorinhoud dan een standaard 856. Namelijk 4,4liter tegen 3,9 dacht ik ongeveer. Maar als niemand die trekker kent en je doet er direct een sticker van 856 op dan denk ik dat ze het niet in de gaten hebben...
14_Power
Jah, maar ik denk dat ze mijn trekker nu wel aardig kennen omdat ie best opvalt met dat dakkie enzo, daar zijn er nie veel mee.
en ja zon 856 sticker gelooft natuurlijk niemand als dat erop zit he 😛
redpower
Waarom neit gewoon een turbo erop en rijden maar?
dat krijgen ze toch neit door, ofis er iemand die oplet of een tractor fluit of niet, dat lijkt me niet he.
en mss kun je dan een jaar rijden voordat ze het doorhebben, das toch mooi meegenomen.
maar maak um eerst maar is 😛
thumes
Een 844xl zijn wel turbo's voor bij staadegaard staat op de site da ze die hebben en het is de zelfde motor dusja
FENDTfarmer
Enof die lui dat niet doorhebbenof er een turbo opzit!! ze zijn bij de ntto ook niet gek
magerehein
IH maakt anders dan Cummins motoren verschillende motoren.De gezogen motoren worden aan gegeven met een D 236 bv.De turbo motoren worden aan gepast geleverd en krijgen de type aanduiding DT.Dus ergens zomaar een turbo opplakken hoeft niet aantebevelen te zijn.Koopt gewoon ergens een type met een DT motor kun je doen en laten wat je wil
ruupie
Zo´n staadegaard setje levert nie zo veel pk dr bij... maar fluiten wel mooi
956xlpower
En zijn duur zat, granit zijn turbosetjes goedkoper te verkrijgen. 856 is 745 met turbo en geen 845 das wel groot verschil. Mss past een dt402 blok wel aan je 844s bij een ford 8210 een 6,6 liter past ook gewoon een powerstar 7,5 liter dus... dan heb je wel pks haha

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
38
DEELNEMERS
16
WEERGAVES
1