Hoe kan ik iseki tu 1700 ontluchten na leegrijden brandstof
hoe kan ik deze ontluchten.
kan mij iemand helpen
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Hebben de trefwoorden startproblemen en ontluchten geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Daarna draai je de verstuiverleiding bij de verstuivers een halve slag los en start je tot er bij elke verstuiver brandstof lekt. Daarna de leidingen aandraaien en starten maar
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
Het hulppompje lijkt mij midden op de andere foto te staan. Plaats a.u.b. nog enkel foto's van de brandstofinspuitpomp zodat "we" de ontluchtingschroefje(s) kunnen ontdekken.
Je moet beginnen het dieselfilter te ontluchten. Aan zij- of bovenkant zal een ontluchtschroefje zitten. Deze moet je iets losdraaien tot er brandstof zonder luchtbelletjes uit vloeit.
Dan de slang vanaf filter naar hulppompje volgen en de slangklem losdraaien en eventueel de slang even lostrekken zodat de lucht kan ontsnappen.
Vervolgens zie ik op de foto's geen verdere aanknopingspunten om de ontluchtingsprocedure te omschrijven (al zal er op de pomp nog een schroefje voor bestemd zijn) . Je kan proberen zoals Ford4600 al omschreef, met iets losgedraaide verstuiverleidingen (bij de verstuiver losdraaien) en al doorstartend (volgas geven) de lucht uit de brandstofpomp en verstuiverleidingen uit te drijven.
P.S.:
Nogmaals: Wees overtuigt van aanwezigheid van een goed filter!