Trekker ongeluk in Alphen a/d Rijn.
en maar met voorlader omhoog blijven rijden.
Wat zijn de voordelen van voorlader omhoog op de weg?
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
aan de binnenkant zal er wel watlos zitten want me collega zei al de rugleuning legt er en de voorlader is krom ofzo
misschien had deze beste man de voorlader wel ergens anders nodig
Zoveel weegt een lege voorlader niet, dus het zwaartepunt zal niet zoveel verplaatsen In Duitsland zie je ze haast niet anders rijden... Maar dat zal wel om de verkeerswet ofzo zijn.
dan snap ik niet dat hij de voorlader omhoog heeft.
zonder iets in de voorlader kan je de voorlader gewoon omlaag doen, dan ben je niet veel langer als de trekker zelf is.
Als je met bijvoorbeeld met balen rijden, de voorlader nodig bent?
En ik klaag ook niet over te weinig zicht, ik rijdt altijd met de voorlader naar beneden over de weg
en wat dach je van de slijtage van de trekker (koppelingshuis) en banden!!!!!! met onnodig rond rijden met voorlader!
Ik had als voetganger bijv. liever een klap van een bak, dan dat ik de wielen over me heen kreeg
Ja maar als er een stroprikker aanhangt dan weet ik het niet
Haha dat ben ik zeker met je eens Maar er hoort dan ook een afscherming voor te zitten he.... Anders moet het ding wel omhoog....
Allebei liever niet uiteraard
Neenee zeker niet Mijn doel was even het aankaarten van kromme regels
Ja wat dat betrefd is het nog niet heel streng in nederland.
Maar dat scheelt toch niet direct een halve meter? Ik denk dat deze combi sowieso al op 4.5 meter hoogte zit.
Als ik met een voorlader rijd heb ik hem altijd omhoog. zodat je er redelijk onderdoor ken kijken. maar komt er een brug laat ik hem zakken tot onder de neus en daarna weer naar boven.
deze persoon heeft denk ik lekker plankgas doorgekanlt.
Waar kan ik m`n trekker hier ergens parkeren ?????
Ow hang `m daar maar ergens neer.
Als ik onder een brug moet met de
schovel of met de verreiker zak ik
de bak. Zoals ReneFendtFan zegt;
Altijd alert zijn, 100% waar
ik vindt laag bij de grond veiliger , zwaartepunt ligt lager , alleen ben je iets langer en moet je extra voorzichtig zijn aan kruispunten e.d.
dat is zelfs levens gevaarlijk!!!
ik heb zelf 8 jaar lang op een 15 tons shovel gereden.
hier bewijst men nog eens, dat de giek omlaag moet tijdens rijden!!!
ggef mij nou een goede reden waarom een trekker met voorlader die geen bak of iets gemonteerd heb zijn voorlader omhoog moet doen!!!
hij vond het stoer denk
waar woon jij dan?
natuurlijk moet je wel opletten als je zijstraten en of opritten tegen komt, of er niks aan komt.
doe je dat niet, ja dan kan het wel eens fout gaan!!!
Dicht bij jou in de buurt!
nee verboom uit ZEGVELD JONGUH