International 1246 - type moter

We hebben een 1246 2wd erbijgekocht en die heeft een moter type 358 tt en niet dt je kan ook zien dat het niet de eerste moter is zou het een industrie moter kunnen wezen ??
806

Reacties

old man jose

We hebben een 1246 2wd erbijgekocht en die heeft een moter type 358 tt en niet dt je kan ook zien dat het niet de eerste moter is zou het een industrie moter kunnen wezen ??

Voor en na spelling controle!!!

We hebben een 1246 2wd bijgekocht en die heeft een motor type 358 tt en niet dat je kan ook zien dat het niet de eerste motor is zou het een industrie motor kunnen wezen ??
cih1056xl
Hij zegt: 358 TT en niet DT 😉
Tom VB
Werkelijkwaar ongeloFelijk dat er mensen zijn die een 5 letterwoord als MOTOR niet eens kunnen spellen.... ik zou me toch diep schamen.
wvdh
Erg verwarrend TT dt(dat) DT
806
Wist niet dat dit een forum was voor nederlandse les
je heb gelijk er staat 358 tt en geen 358 dt
wvdh
Orgineel ligt er een DT358 in een 1246
harold82
Maar als we op die toer gaan (kunnen wezen) klopt dan ook niet
old man jose
@harold82
Dat is streektaal (LOL)
old man jose
@Tom VB

Quote:
werkelijkwaar ongelovelijk

schaam schaam
monteurtje
Dames op het motor blok staat 358 TT ingeslagen
maar als je op de ihc site gaat kijken noemen ze hetzelfde blok een DT358.
DT358 heeft een turbo (dus voor de 1246 bijv)
en een D358 heeft GEEN turbo(dus voor een 1046 bijv)
1246 844-s
Inderdaad op een 1246 blok staat tt en een 1046 blok staat dt.
1246 844-s
Inderdaad op een 1246 blok staat tt en een 1046 blok staat dt.
wvdh
Hee ruben op jouw 1246 staat d358 maar orgineel staat er dt358
1246 844-s
Bij mij staat er ook dt358 op het blok en bij jou zal er tt358 opstaan. Maar een echt 1246 blok heeft de olie pijlstok aan de kant van de brandstofpomp zitten daar kun je hem ook aan herkennen.
wvdh
Daar zit hij bij mij ook de olie peil.
1246 844-s
Ja jij heb ook een originele 12. Maar zoals bij mij zit de pijlstok aan de kant van het olie filter. En aan die kant staat ook het motornummer in het blok.
806
Oke bedankt voor de tip van het peilstok
Bij ons staat op het motor blok van 1046 358DT en peil stok zit aan de oliekoeler kant.
En op de 1246 staat 358TT en de peilstok zit aan de brandstof pomp kant.
Zijn er overig nog verschillen inwendig ??
monteurtje
Turbo motoren hebben zuigers die ietsjes ruimer in de cilinderbus zitten ivm warmte/uitzetting en ze hebben drijfstangen met een smeerkanaal erin om de pistonpen te smeren en volgens mij zit er ook een andere oliepomp in.
MartijndenBoer
Goed opgelet monteurtje 😛 ,

1246 motoren zijn idd ietsjes anders . oliekoeler is eztra. zuigers zijn gekoeld door de motorolie via de drijfstang . En zoals ruupie al zei de peilstok zit aan de andere kant . De vertuiver gaten in de cillinderkop zijn ook groter dan van een 1046 motor .
Schluterfan
@Tom VB

Je moet altijd rekening houden dat er mensen op TF kunnen zitten die aan dislexie kunnen lijden... De persoon in kwestie kan hieraan weinig doen, dus begrip is hier op zijn plaats 😉.

Ik erger mij alleen aan het feit dat sommige mensen gewoon geen punten, uitroeptekens of vraagtekens achter hun zinnen plaatsen, wat het voor ons soms heel moeilijk te lezen maakt... Maar khou altijd rekening met het geen ik hierboven schreef.
806
Leuk forum met schoolmeesters..
Het is trouwens dyslexie ..
Mengeledriver
@Tom VB

Quote:
werkelijkwaar ongelovelijk dat er mensen zijn die een 5 letterwoord als MOTOR niet eens kunnen spellen.... ik zou me toch diep schamen.

Dat viel mij ook al op, ik zie het nog vaak ja. "Moter".......
Tom VB
Als alle mensen hier die zulke spelhouten maken in een 5 letterwoord dyslexie hebben dan hebben we toch een probleem in Nederland.
Maargoed het zal allemaal wel, ik vind het ronduit ergerlijk.
1046
Zei hij , die spelhouten neerkalkt
ramrod
Werkelijk ongelofelijk dat ongelofelijk nog als ongelovelijk wordt geschreven!

Tom VB is inderdaad niet erg bij de les.
806
Wel veel reacties op taalgebruik, had dit niet verwacht op dit forum.
Maar ik ben wel meer wijzer geworden over de
MOTOR 358 allen bedankt.
1046
Taalgebruik????? zolang men snapt wat er staat maakt dat toch nie uit?????
806
Tja dat docht ik ok.
1046
Ze motte nie zo muggezifte over wel of geen punt , komma of wa dan ook..punt uit
Tom VB
En zo leren we allemaal nog es wat, ongeloFelijk, hahaha.

beetje stom dat dan weer wel. misschien heb ik ook wel dyslexie ? Zal het ff veranderen.
monteurtje
Wat een gezeik zeg, slaat helemaal nergens op dat kinderachtige gedoe over schrijffouten geeft echt een grote domper op de site.
het is net of er alleen maar kleine kinderen op elk foutje gaan zitten zeiken.
806
Ik dacht ook al wat is dit nu allemaal wat een bijzondere reacties, maar waar het om ging dat weet ik nu dus.
ramrod
Het is inderdaad een gigantisch gezever. Maar als mensen commentaar leveren, en vervolgens zelf óók fouten maken, gaat bij mij het haar recht op staan.

Het is simpel zat, als iedereen perfect was, en alles dus wist, bestond dit hele forum niet.

De vraag bij dit topic is zeer goed leesbaar, dus alle commentaar was overbodig
1246 844-s
Maare meneer 806 wij zijn nou wel eens benieuwd naar foto's van de 1246 2wd...
praat veel makkelijker als je vragen heb om jou te helpen...
806
Hierbij een voorlopige foto van de 1246 die we mee hebben genomen uit frankrijk.
agriaffaires.nl/tweedehands/landbouwtractor/…
1246 844-s
Die lelijke tim cabine er af en je heb een pracht trekker met originele ronde spadborden.

word wel wat denk...
806
Ja plaatwerk is nog erg goed, alleen remmen die open moeten maar verder prima loopt als n zonnetje
1246 844-s
Die remmen das bekend verhaal. heb ik de mijne ook gedaan.
1046
Alleen et bouwjaar klopt niet
806
Nee dat klopt er zat een origineel frans
kenteken bij en die was november 1973 afgegeven.
1046
Ok , das ook weer mooi om te wete
josje
Wie weet of de 1246 in de motor droge of natte bussen heeft
redeagle14
@josje

Inter motoren hebben natte bussen.
« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 1246 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!