International 523 - kopen
Ik ben van plan om een 523 aan te schaffen.Op welke punten moet ik letten? De meest gangbare aandachtspunten zoals lekkages en speling op het stuur weet ik wel.Maar zijn er nog typische 523 aandachtspunten? Het uiterlijk van de trekker is opgeknapt,dus dat lijkt wel oké.
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 523 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
-Speling op stuurhuis (valt wel bij te regelen)
-Indien Agriomatic S getriebe: kijk of dit werkt. Wanneer dit kapot is, kan het een dure grap worden.
Sowieso een proefrit mee maken en alle versnellingen in alle groepen testen. Kijken of ie niet uit versnelling springt en van die dingen.
Succes ermee
je bedoeld de hendel, kan zijn dat daar een slijtdeel moet worden vervangen als hij in een versnelling blijft zitten.
Verder zijn het super degelijke trekkers, niks mis mee.
En de - .en , en de .en
Opletten op carter druk, en of motorolie watervrij is. Bij mij was 1 afdichtings groef van cilinder (blok) door gecorrodeerd , waardoor er koelwater in de olie kwam. Is niet te repareren , heb er toen ander motorblok ingekregen. (voor dat ik de 523 kocht)Verder loopt het allemaal perfect en is zeer degelijk!Geen enkele olie lekkage. 7000 uur op de klok
Achterbrug lawaai wil ook nog wel eens verschillen per trekker...
Moeilijk te beoordelen , droog gelopen? enige is om olie te checken en graad van vervuiling (ijzer schlijpsel?)
Wat moest ie kosten?