Ik ben bezig met het reviseren van de versnellingsbak van mijn international 1455Xl.
Nu heb ik de bak weer kompleet opgebouwd. Maar omdat ik vele slechte (naald) lagers tegen kwam wil ik de druksmering van de bak is controleren.
Weet iemand hoe hoog deze druk moet zijn en waar je hem kunt meten?
Ook vroeg ik mij af wat de functie is van het onderste stuk van de smeerleiding die naar de onderkant van de bak gaat.
Is dit een soort smoring of overdruk klepje? Ik kan er wel gewoon doorheen blazen zonder enige weerstand.
Naar mijn idee gooit hij dan toch alle olie direct retour de bak in? Zonder dat de olie verder door de assen heen kan gaan.
Weet iemand hoe dit zit?
Hoe werkt de druksmering van de versnellingsbak van een international 1455xl
Deel dit topic
Bijlages
(klik om te vergroten)
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Reacties