Hallo allemaal ik heb eigenlijk best wel een probleem.
Ik heb een FE35 (ferguson) trekker die nogal rookte uit uitlaat en de carterontluchting.
Vervolgens motor nieuwe bussen, zuigerveren en krukas glijlagers geplaatst. Maar de trekker blijft enorm roken zeker gestationeerd carterontluchting rookt niets meer. Compressie is goed want de trekker trekt weer prima.
Kan dit aan de brandstofpomp liggen, dat er gewoon teveel brandstof op een verkeerd moment wordt ingespoten?
Graag jullie reaktie.
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Dat bij de uitlaatslag de diesel ingespoten wordt in 1 of 2 cylinders
bij 1 uitlaat van de cilinderkop komt ook wat onverbrande diesel naar buiten.
want anders zou het nog kunnen dat de veren te veel ruimte hebben in de groeven waardoor ze in de groeven gaan bewegen en olie omhoog kunnen gaan werken .(maar dan moet de motor veel olie gaan verbruiken)
Belangrijke factoren.
dat hij eerst een tijdje moet inlopen.