Hallo,
Wij hebben thuis een Deutz-Fahr 6.37c opraapwagen, alleen nu is 't geval zo dat als ik de pick up omhoog heb gedaan, de kuil oprij, de aftakas in werking zet van de walsen, de pick up naar beneden zakt waardoor hij aanvliegt op de kuil, dit moet niet natuurlijk en er komt ook geen leuk geluid vanaf. Weten jullie misschien waar dit aan kan liggen?
En op de zijkant van deze wagen bij de elektrische ventielen staat JohnDeere LS system. Maar er zit geen leiding bij van de load sensing. Is dit te realiseren of?
Alvast bedankt voor jullie reactie's!
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Hoe zit het nu aangesloten op trekker dan? Gewoon in regelventiel van trekker? Aangezien Fendt "de JD stand" niet heeft...
Dit kan duiden op een lekke stuurschuif of cilinder, maar die is enkelwerkend als het goed is, en zou dan lekkage moeten vertonen.
Kan ook inwendig lek zijn he, dan gaat de olie langs de plunjer naar de andere kant zonder uitwendige lekkage.
Ja over straat zakt hij ook wel iets ja, maar dit is allemaal via de elektrische ventielen bediend. Dus als ik de bult op rij, moet ik eerst de pick up omhoog doen, en dan krijgt hij nog soms op de helft van de kuil, dan hoor je al iets ratelen, dan moet ik de bodemketting even stoppen, direct schakelaar omhoog van pick up, en dan kan 't weer verder.
Ah oké, ja zoals de anderen zeggen ergens een lek is wel logisch, maar transport duurt veel langer dan even de bult op drukken...
zal bij een deutz wagen wel weer anders werken..
Klopt, maar tijdens transport is 't wel minimaal dat je 't niet in de gaten hebt, maar op de kuil genoeg om de aandrijvingen ''aan te drijven''
Ja dat is het gevolg aanpakken ipv. de oorzaak... Maar wel het snelst!
Ik denk trouwens dat de bedieningskast twee dingen tegelijk doet met bedienen ofzo... maar goed... dat kun je vanaf hier niet bekijken...
Ah dat veranderd de zaak alweer.. dan zal er toch een lek in de stuurschuif zitten, zoals @Valtra-Fordpower ook al meldt.
wou al zeggen .. dan is een derde leiding niet zo verkeerd en .. als je dan slim bent sluit je de knikdissel er ook op aan als je dan het ventiel op druk houd als de pick up naar boven is gaat de knikdissel ook omhoog kan de pick up nooit meer zakken op de kuil als de knikdissel om hoog staat
Dat is een goede tip kerel! Bedient ook nog ideaal wanneer kan ik die monster Taarup eens bekijken trouwens?
Je hebt het weer tegen mij heh?
Ja ben aan het werk, als het dorsen los gaat kan het niet
alsu .. stel het eens voor bij de hoge heren :lol:
Graankorrels in vrachtwaggels spitten
Maar dan wil jij ook kuilen zekers?
Ah oké! zag wel een hoge kuil boven de mais uit vanaf snelweg gisteravond vanaf de snelweg!
Haha, dat komt altijd inorde
dasz de maisbult .. 't gras lig naast de mestsilo
maar wil ook wel even een keer een demo geven bij jullie lievinge is niet de wereld uit
Haha oké! ik kom eerst zelf wel ff kijken, als het goed is ieg
Mooi! Ik neem aan dat je me ff op hoogte brengt tzt?