Trekker schakelt niet in baanversnelling, ook al zet ik stroom rechtstreeks op de solenoiede.
Bij stroom op solenoiede blokeerde ook de versnellingspook van de 4 bak, deze ging dan heel stroef.
Druk switch knop onderaan de pook werkt wel, dus daar is het probleem niet en zet dus rechtstreeks stroom op de onderste spoel.
Zonder stroom staat deze toch in laag en bij stroom moet deze toch naar hoog gaan veronderstel ik? Moet deze constant stroom hebben voor in baanversnelling te blijven of enkel een puls?
Iemand ervaring bij dit probleem?
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Massey Ferguson 6100 Serie ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Reacties
als je nu constant stroom zet op de spoel, dat kan maar dan moet je alsnog ook even de pook naar binnen trekken om de schakelveiligheid van de H/L vrij te geven, vandaar ook dat je pook stroef beweegt nadat je constante stroom op de spoel hebt gezet.
de spoel laat een hydraulische cilinder een schakelvork schakelen van de lage groep naar de hoge groep.
Ook heb ik het relais van de voorlichten nog niet direct gevonden, weet iemand dit staan?
pto toerental en rijsnelheid zou je met een hertz omzetter kunnen uitlezen of via een multimeter.
maar voor 450 euro heb je een gereviseerde autotronic en werkt alles weer normaal, ook toerental en rijsnelheid en beveiligingen.