TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Na 600 uur is alleen NH
Ja maar dan is't weer geen onderhoudinterval,maar de revisieinterval !
Wat de Claas betreft mooie trekker,alleen die ronde lampjes her en der op de neus geplakt is zó jammer,dat kon zow anders!
Helemaal gelijk jong
Uhh ben meer als 3 keer zo old als jouw
Quote:
Helemaal gelijk jong
Uhh ben meer als 3 keer zo old als jouw
@valtradriver: wat boeit dat nu??
Dus die fendt van je ververs je ook maar 1 keer in de 6000 uur ?
Als je je al een beetje een ouwe l*l begin't te voelen is het altijd mooi asse je nog'n 'jong' noeme hé!
P.s. wat voor merk motor monteerd Claas hier in?
Wat voor merk motor had je liever gezien dan?
Want die amerikanen zuipen veel en zijn ook lang zatvolgens mij
Bij de 11de foto zie je de neus en dan lijkt die sterk op een xerion vind ik
eh... sorry maar dat is volgens mij een beetje onzin. Ik geef @ruud-trekkers wel volledig gelijk !
Klopt denk ik wel want toe maar pk's je uit eruit haalt toe meer de motor slijt denk ik
Die DPS hadden ze niet moeten ruilen voor FPT..
Uw heeft gelijk
Dat moeten de NEF motoren zijn geweest!
geen een trekker of motor is probleem-storingloos
ja dat zou wel eens kunnen want ik denk dat ze nu bijna de enigste zijn zonder adbleu
@IH-Jansen
ja als ze die uitgevonden krijgen dan is er geen 1 trekker merk meer op de markt
Nieuwe tractoren zijn over het algemeen storing gevoeliger omdat er veel meer er op zit.
Ik vind het niet gek dat de meeste merken tegenwoordig ook weer een eenvoudige basis trekker leveren, lang niet iedereen heeft die electronica allemaal nodig.
"Ook weer" ,maar er zijn ook merken die beter opgelet hebben en altijd een basic uitvoering bleven leveren naast de hitech uitvoeringen,valtra is zo'n merk die dat in alle pk segmenten altijd heeft gedaan.
Zie:
konedata.net/Traktorit/caseIHPumaCVX.htm/
Staat toch duidelijk NEF!
de echte cvx. heeft sisu motor.
konedata.net/Traktorit/caseihCVX_07.htm/
Ja ja daar kom je nu mee aanzakken,je had het over CVX'en,niets over puma's gelezen hoor !
Ach Claas zal wel wachten tot ze van Deutz bij hun komen (onderhandelt we zo makkelijk) ,grote kans dat ze onderhand een grote Duitse trekkerfabrikant kwijtraken als klant!
Die 'pruttel' wordt gewoon in de aloude Valmet Motoren fabriek gemaakt,een motoren fabriek met een rijk verleden wat echter niet zo wijds bekent is.
Het is net als de valmet trekkerfabriek vanouds allemaal staatseigendom wat door de jaren heen is geprivatiseert en steeds in andere handen is overgegaan (o.a. Sisu en Partek)
Als je nog een tijd over heb moet je de volgende link's eens doorspitten,zeer interesant!
valtra.com/Com/Commonfiles/…
(klik ook op 'product historie' )
En deze: agcosisupower.com/company/history/
Maar hiermee kunnen ze de concurentie, met name alles wat groen is maar niet Claas groen, wel weer aan.
Het zou overigens wel eens een goede zaak zijn als Claas van DPS motoren over gaat op Iveco want ik heb het idee dat door het gebruik van DPS motoren John Deere de verkoop van Claas trekkers in Noord Amerika (Canada en USA) tegen houdt. En ik kan niet wachten tot ze ook hier te koop zijn.
net als onze eigen voormalig staatsbedrijven is ook hiervan niet veel terecht gekomen
Was dat maar het enige nadeel,het merk moet zich nog steeds bewijzen en het is de vraag hoe lang de klanten hun die tijd nog gunnen!
Boerentrekkers zal wel gaan,maar bij de loonwerkers hoor je van te veel problemen die overigens meestal netjes opgelost worden.
Maar dat Claas zich er hoe dan ook tussen vecht is met deze trekker ook wel weer duidelijk!
Beste Kamps,
Het gaat hier over een Claas tractor, en ik heb het hier in de verste verte niet gehad over iets wat ook maar een klein beetje op groen/geel lijkt. Dus hoe kom je erbij dat ik mijn groen/gele bril op zou hebben?
Daarbij, je bent niet de topic starter, en ik heb naam niet genoemd ofzo. Waarom voel je je dan zo aangesproken?
Idd,heb er ook weinig vertrouwen in
Maar wie weet dat het na Agco weer mooier opbloeit als ooit tevoren!
bij 0:56-1:00 minuut maakt hij wel een mooi fluitend geluidje bij dat filmpje