Case International 956 XL - Opties inbouwen hydraulische koppeling bekrachtiger
Sinds kort bezig met het opbouwen van een voorlader op onze 956XL. Voorlader betreft een Stoll met elektronische bediening. Dit ventielenblok heeft aansluitingen;
P (pers), T (tank), P1 (doorvoerleiding). De bedoeling is om de olietoevoer achter het filter door te halen, de pompzijde aan P, T aan tank en P1 aan het doorlopende stuk afgekapte olieleiding aan te sluiten. Hierdoor krijgt de voorlader prioriteit op de hef en de ventielen.
Nu zit ik met het volgende. Voor de koppelingsbekrachtiger heb ik een Northman 6/3 elektrisch ventiel volgens onderstaande schema.
northmanfp.com/SWH-G02.html/
Nu wil ik deze aansluiten op het systeem van de trekker, en dat deze eigenlijk ook prioriteit heeft, met het oog op het gebruik tijdens het rijden etc. Alleen is deze naar mijn idee niet in lijn met de toevoer van de perslijding te zetten.
Heeft iemand tips hoe dit te kunnen laten werken, en mogelijk welke componenten extra benodigd zijn?
Deel dit topic
Bijlages
(klik om te vergroten)
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Case International 956 XL en hebben de trefwoorden olie en hydrauliek geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Reacties