Hey,
Gisteren viel mn traktor spontaan stil en was niet meer aan de praat te krijgen. Bij nader onderzoek heeft de brandstofpomp het begeven... De tandlat waar de plunjers mee geregeld worden zat vast, deze heb ik terug los gekregen, maar nu reageerd deze enkel maar als je "gas" geeft, maar keert niet meer terug naar de stand om de motor stil te leggen. Deze moet gereviseerd worden dus. Nu heb ik het probleem dat er vroeger nogal sportief omgegaan is met de identificatie plaatjes, waardoor ik nu niet weet of mijn traktor een 439 of een 436 is. Het identificatieplaatje van de brandstofpomp zelf is inmiddels ook onleesbaar. Is er iemand die mij kan helpen met dit uit te pluizen?
Dit is volgens mij dezelfde brandstofpomp als die op mijn traktor ; karten.schellenbaum.com/Traktor-Oldtimer/…
Alvast bedankt!
Vriendelijke Groeten,
Kristof
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Mc-Cormick D 436 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Al heel erg bedankt!
Ik vermoed dat er het één en ander gebeurd is om de trekker ingeschreven te krijgen, verlies van papieren etc...
De spaken van het stuur lopen dus naar boven, naar de 'cirkel' toe. Je kan op mccormickboeken.nl/ een werkplaatshandleiding van de D-439 kopen. Daarin staat uitgelegd hoe je de afstelling terug op punt krijgt.
Als je trouwens zo een uren/toerenteller op je dashboard hebt zoals op de foto, is het ook sowieso een 439.