1056 gloeien?

Waar zit bij de 1056 het voorgloeien? wil nmlijk niet anpakken

BVD

Deel dit topic

Reacties

new holland 96
Dan moet je de sleutel doordraaien tot dat die bijna start dan hoor je een tik je en een gezoem en dan gloeit die voor
1056xlacase
Jow bedankt ga zo direct even proberen
inter-Eric
Trekker op contact zetten,dan gaat de lamp op de linker klok met die krullen er in branden,als deze uitgaat kun je hem starten,dit werkt namelijk emt een relais dit is dus anders dan bij een 845 ect
valmet6400power
Haha al die topics over gloeien, winter zeker?
DeFirma
En hoe werkt zoiets bij een maxxum? 😉
tone29
Idd. beetje gas houden. en als die loopt aan het lopen houden!
marco955
Geen gas geven tijdens het starten de stop knop uit trekken en weer induwen
valmet6400power
@DeFirma

Komt wel een gloeispiraal tekentje in het dashboard branden? Orangje lampje 😉
DeFirma
@valmet6400power

helaas helaas....geen gloeispiraal. Dat kreng zou je aansteken met dit weer 😉
valmet6400power
@DeFirma

Goedkope troep 😃
weurding
Een echte inter start toch niet in de winter? geloof het of niet , oude deutz hier gaat 2 maal rond en hij loopt, geen gloeien, geen ether, aleen de sleutel om, kan die claas van ons nog een puntje aanzuigen
DeFirma
@weurding

Dat geldt ook voor mijn oude 1246. Sleutel om en starten.
RuudBus
@DeFirma

1 grote accu of twee kleinere erop zetten. dan is het starten en lopen. de meeste maxxum rijders hebben de accu bak al wel vergroot 😃
Husqvarna
Onze 956xl ging eerder wel een gloei-lampje branden op het dashboard, nu ook niet meer, maar hij start nog wel elke dag, hoort een zware accu op, en er zijn ook zwaardere startmotors te koop, zijn af fabriek eigenlijk te licht
DeFirma
@RuudBus

volgens mij (ik kan me vergissen) hebben wij er al twee accu's in zitten. Achjah...dan moeten ze maar voer halen met de 12 hihi.
Husqvarna
@weurding
heb 24 volt op de ahlmann 4/912 da's 1 seconde en hij loopt 😃
interpowerrr
@DeFirma

heb je de accu's al laten testen? heeft erwin ook laten doen.
DeFirma
@interpowerrr

nee dat dan weer niet. Maar zolang wij dat kreng hebben wil hij al niet starten. Mocht de accu slecht zijn, dan had hij het allang opgegeven na die jaren.
ihc-driver
@1056xlacase Een inter begint heel slecht te starten als die wat minder compressie heeft, als ik t zo hoor denk ik dat die 1056 al aardig wat draaiuren heeft. eerder veel op een 956 gereden en enige euvel was met koud weer dat je eerst de startmotor een trap moest geven, daarna was t starten en lopen.
hil 845 xl
Hadden we ok tot we nieuwe grote accu er op zette en we hebben ook een snelstart startmoter erop
hil 845 xl
Stop knop niet tever uit trekken 😛 halferwegen bij die van ons te minste anders doed de koud start het niet
fendtinterfan
Je kunt dacht ik ook je startknop half uittrekken
casepuma
Ipv.een 12 volts anker een startmotor met een 9 volts anker monteren,gaat een stuk sneller rond en slaat dus veel sneller aan.
interrijder
Ja of gewoon een snelstartmotor erop ben je er ook vanaf
een belletje na kramp en klaar is kees
guus hiddink
Een busje startpiloot erbij 😃
cih1056xl
745 van ons hoef je de stopknop niet uit te trekken met gloeien hoor
Rega
745/845 is gewoon de sleutel door het contact heen draaien, totdat het contact lampje zwakker wordt. Oudere typen is het stopknop half uittrekken of sleutel links om. 😛

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
29
DEELNEMERS
20
WEERGAVES
3