1046 & 1246

Hallo tf-ers,

Wat zijn de uiterlijke verschillen tussen een 10 en 1246, behalve dat de 12 een geblazen motor heeft.. hoe kan ik op een foto zien dat absoluut een 10 of een 12 is?

Mvg

International856

Deel dit topic

Reacties

fendtinterfan
Zooo ken het ff minder
unimog-406
1 is wel genoeg o 😃
International856
Ja sorry hij liep vast.. maar to the point;
ford8630power
Het enige verschil wat meteen opvalt is de uitlaat. Die van een 1246 ziet er heel anders uit dan van een 'normale' inter.
wvdh
Bij de motorkap van een 12 zitten boven op lucht rooster. de oliepijl aan de kant van de brandstofpomp is het ook een 12. een radiator van een 1046 is 6cm dik en van een 1246 is het 12cm dik
wvdh
En een hoop in wendige dingen maar is zo van buiten af niet te zien
International856
Oke danku voor alle reacties
wvdh
@International856

het je er een foto van
International856
Nee geen foto ik wou gewoon weten hoe ik kon zien of het een 10 of 12 was maar vind het super trekkers komt er later vast nog wel een keer eentje bij ons in de schuur.
1246 844-s
Vaaak staat t ook op de sticker haha
ihc-driver
@1246 844-s Maar ook die kan fout zijn, heb ook een 1055 gekocht wat een 955 bleek te zijn, gelukkig is t wel een 358 motor
1246 844-s
Das waar, maar deze opmerking was nog niet gemaakt door andere poppetjes.
Machineman
appie1967
De 12 heeft bovenin de motorkap roosters van geperforeerde plaat (is op foto,s vaak niet te zien)
het rooster aan de zijkant van het bovenste deel van de motorkap is bij de 10 korter als bij de 12 ongerveer de helft langer
orgineel heeft de 12 in het bovenste grilletje geen spijltje,s dus alleen zwart gaas
verder dingen als peilstok aan de andere kant ,radiateur dikker e.d.
appie1967
de gril
appie1967
hier is de de geperforeerdeplaat goed te zien
appie1967
dit rooster heeft bij de 10 ongeveer 10 sleuven
stevenpaas
Duss let op nep 1246's hahaha
1046
Ze zijn in omloop , heeft u er 1 gesignaleerd, meld dit bij de plaatselijke pliessie
stevenpaas
Let op valsmunters eeehh... valsinters
wvdh
@1046

ik heb ook een 10 gezien wat nu 12 is. alleen nu geen turbo er op
1046
@wvdh

gewoon een 10 dus , maar dat was een 11, hihi
wvdh
Ja nu is het even weer een 10
1046
@wvdh

dat hebbie met de kou , dan word ie kleiner, hahaha
wvdh
Ja heb jij daar last van. die van mij word in de kou alleen maar groter. meer zuurstof in de lucht
jorghofste
1246 heeft orgineel turbo en 946 & 1046 niet (Volgens mij k wet nie zekr)
1046
@jorghofste

ben blij dat je et zegt
wvdh
@1046

ja ik wist het ook niet dat er op me 12 een turbo zat
1246 844-s
Ik heb dr 2 opstaan... op de treeplank haha
wvdh
Een dubbele turbo er op
1246 844-s
1 voor t vermogen en 1 om mn banden op te pompen haha
wvdh
Een voor 4 cilinders en de andere voor 2 cilinders
1046
@1246 844-s

das nog niks , ken trekkers met 4 molens
International856
Zoals;
wvdh
@1046

iedere cilinder een molen er op
1046
International856
Oke
Jahn
@1046

de double dee, heeft zelfs 6 turbo's
1046
@Jahn

ook maar 3 per motor

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
39
DEELNEMERS
13
WEERGAVES
1