Agco voorspelt: Fendt 940

Ook kondigde topman Richenhagen aan dat er in 2009 een nieuw vlaggenschip komt bij Fendt (Fendt 940?) en platformseries met maximaal 290 pk uit Sisu-motoren, Vario-transmissies en nieuwe, ruime cabines.

Uit het blad 'Trekker'

Deel dit topic

Reacties

FENDTfarmer
Oud nieuws. en er zijn al topics over
NewHollandErik
Zeggen ze nu al 5 jaar.. Allemaal Bullshit.. 😛
RemcoPower
Alweer een nieuwe cabine

Waarom doet fendt er geen MAN motor in is veel beter:D
waaijer
Ooh, kon er nog niks over vinden op het forum..
fendt-vario
Lijkt me (FENDT vario 😵 beter benaming dan 940
NewHollandErik
Nee, dat klinkt lekker, kijk, een vario X.. 😃
Ik las op landlive dat er als er een 940 uit zou komen, dat ie dan op het model Xerion ging lijken..
DETAIL_MAN
De nieuwe xerion lijkt met de neus ook wel een beetje op de trisix
guldner75
Ach het zijn allemaal seculatie's over een paar jaar komt die uit dan zie je het wel
940 och jah de 936 och wat een pk koopt niemand hier nergens voor nodig ik den dat er wel 15 van verkocht zijn in nederland !!!!
Fendttrisixfan
Schijnt dat ferguson ook al nieuw model klaar heeft staan maar niet mag uitbrengen tot fendt zijn 940 uitbrengt
gerrit power
O een nog grotere ofzo
Fendttrisixfan
Evenveel pk als de nieuwe fendt
guldner75
Ik zie het nog wel gebeuren dat fendt en mf samen gaan !!!!
Fendttrisixfan
Is vroeger al sprake van geweest maar denk wel dat het 2 merken blijven maar dat meer en meer onderdelen van elkaar gaan gebruiken
fendt-412
Denk niet dat ze het zo ver laten gaan als bij CNH, had er wel iets van gelezen dat het wel 3 apparte merken bleven, en niet alleen een andere kleur.
Fendt_favorit
Maar wat is precies een platformtrekker?
Fendttrisixfan
Is denk ik een serie tussen de 2 bestaande 800 en 900 serie
boer
Ik geloof er nog niet zo veel van dat ze veel groter gaan kwa pk's dat kunnen ze nooit overbrengen op de grond nu mt 360 is het al gek zat dus kan beter dan naar die trisix of knik trekker naar toe gaan werken die kunnen het tenminste kwijt
Fendttrisixfan
Maar zulke trekker zullen dan veel minder verkocht geraken
boer
Tsja wat heb je er anders aan om een trekker van 400 pk op de markt te zetten die zijn pk's niet over kan krijgen op de baan
fendt-412
Dat weet ik nog wel niet, het is veel goedkoper he, MF en fendt kunnen dan in 1fabriek gebouwd worden, allemaal dezelfde onderdelen, "Fendt" dealer kan dan ook de "MF" repareren en hebben onderdelen op voorraad of andersom. Al staan er nu ook meer rooie trekkers bij het mechanisatie bedrijf waar wij komen als fendt's.
Ronnyuutrune
Heb al vaker gehoord dat er een 940 kwam.. maar toen kwam de 936... misschien komt ie nu wel..
staaf
Net wat boer zegt, kijk de techniek is al vast wel zover dat compacte motoren van stel, 500 pk's mogelijk zijn is bijvoorbeeld een Fendt, maar zie het maar op de grond te krijgen met 4 wielen. Plak je er dubbellucht aan is het weer zo breed. En moet alles dan echt alleen maar groter mensen??
fendt-412
In nederland zit het misschien niet, maar in landen zoals de VS en canada, daar zouden ze met grotere eggen kunnen gaan werken, en de breedte over de weg is daar niet zon probleem.

zo denk je er nu over, maar je moest er niet aan denken om met het materiaal van 15jaar geleden te werken, niet dat dat slecht is maar het moet tegenwoordig sneller en groter.
guldner75
Dat denk ik niet als je ziet hoeveel de bv. nieuwe fendt 415v (ben fendt fan dus weet daar het meeste van waarschijnlijk ook andere merken verglijkbare types) verkocht word dat zijn handig kleine sterke 4 cil die goed hun werk kunnen doen dit segment word ook steeds belangerijker
fendt fan
Maar vind het wel rare type aandijding dan zou die in de fendt telling eigenlijk 400 pk hebben
maar maximaal word 290 pk
Fendttrisixfan
Neej die 290 pk is andere serie dan
Deutz-Power
Ik weet zeker dat er een Fendt 940 komt, of 942...
Loonwerker_Erwin
Ik voorspel een 950
De MF man
Ja dat moet nu zeker omdat Valtra en MF een grotere hebbe als fendt en dat kunne ze nie hebbe maja en k hoop nie dat Fendt en MF samen gaan ma van die nog nieuwere MF heb ik nog niets gehoord
fryslan
Mf gebruikt al langer de achterbrug van Fendt. Ook zullen fendt en mf gebruik gaan maken van sisu motoren omdat die ook tot het acgo concern behoren. Als fendt een 940 gaat maken zal het miss wel een model worden al la xerion. Die hebben een groot voordeel omdat er 4x 800r38 banden om heen kunnen dus veel tractie. Valt me wel een beetje tegen van fendt dat de trisix nog niet zo ver is.
NewHollandErik
Zei ik ook al ja, model Xerion.
@ Loonwerker Erwin: Droom maar lekker verder.
Ik voorspel een New Holland T8090 met 600 pk.. 😃
KHD Deutz-Fahr
Ik mijn twijfels over platform series. Vooral voor Fendt niet, dat zou immers de status van het merk aantasten, dat zie ik ze bij Agco niet zo snel doen. Dat Fendt gebruik gaat maken van Sisu motoren dat zit er dik in. Agco heeft veel te veel motoren leveranciers, Cat, Perkins, Deutz, Sisu, en nog een paar. Door veel Sisu te gebruiken, kunnen ze veel geld besparen.
Siebenga
Quote:
Net wat boer zegt, kijk de techniek is al vast wel zover dat compacte motoren van stel, 500 pk's mogelijk zijn is bijvoorbeeld een Fendt, maar zie het maar op de grond te krijgen met 4 wielen. Plak je er dubbellucht aan is het weer zo breed. En moet alles dan echt alleen maar groter mensen??

Dat was vroeger zo maar nu echt niet meer staaf. Met het gebruik van alle elektronica van tegenwoordig is dit zat te doen. EN de pk's kunnen ze ook op 600 pk krijgen! Motoren kunnen het zat geven (kijk maar naar de vrachtwagens) Denk dat de punten als verkoopbaarheid en vooral de aandrijving de punten zijn waar de fabrikanten momenteel mee in de maag zitten
walker1
Ach de pk's is het probleem niet. in de vrachtwagenwereld leveren ze al lang 500 en 600 pk.
zo'n 940 komt er heus wel. als je 400 pk niet met 4 wielen op de grond kan overbrengen dan kan het met 360 (936) ook niet, die 40 pk maken bij zulke trekkers ook niet echt meer het verschil.
de ontwikkelingen gaan toch altijd wel door en men zal zich ook altijd wel afvragen wat je met zoveel pk's moet.
Mijn opa vroeg zich vroeger al af wat je met 200 pk moet, mijn vader dacht dat 300 al wel de grens was en denkt nu ook wat moet je toch met 400 en ik zal me mischien wel afvragen wat je met 500 moet, maar in bv usa rijden al wel zulke zware kniktrekkers rond, die hebben dan wel rondom dubbellucht of zelf 3dubbel om het vermogen op de grond over te brengen.
In nederland is dat te onpractisch, hooguit iets voor de echt grote bedrijven die ook grote percelen hebben.
Voor transport werk heb je het ook niet nodig. een 936 kan al met gemak combi van 50 ton aan en een vrachwagen van rond de 400 pk ook
walker1
Maarja ook een 940 zal hier wel verkocht worden, van de 936 zijn er ook wel de nodige verkocht, wel meer als 15 denk ik.
dus de 940 zal ook wel verkocht worden, als is het maar omdat er toch wel iemand is die em perse wil hebben om de meeste pk's te hebben.
bij sommige loonwerkers gaat dat toch altijd tegen elkaar op.
pekelderboer
Het is gewoon een wedstrijd omwie de dikste trekker heeft , en dan maar met trekkertrek mee doen ,

hier gaat dat in iedergeval wel zo.
maartendankers
Idd kon je wel zien in borgercompagnie met TT
pekelderboer
Jah zeker , die 936 van hoiting deej het niet zo best anders
maartendankers
Dat klopt. volgend jaar doe ik ook mee in de zwaarste klasse 😃 met 7810 😛
pekelderboer
, jawwor . de 7810 moet er dan wel goed tegen brullen
maartendankers
Word nog beetje opgevoert 😃
pomp word opgestuurd naar een of andere diesel specialist en dan moet ie iets van 25/30 pk meer gaan geven 😃
en dan goed vol pakken en dan gaan! 😃
pekelderboer
Moet je niet opsturen man , gewoon een monteur mee bezig laten of een beun haas, het is een roterende pomp zeker he ??
maartendankers
Hebben het er met monteur van JD over gehad, en die kwam met het idee dus lijkt me dan beter dat we ehm gewoon opsturen.
pekelderboer
Dan moet je dat doen, een echte monteur had er zelf effe nagekeken , vin ik dan 😃

maar jullie zijn die extra pk's ook wel nodig met bemesten enzo ofnie?
hansIH
Zwardere motoren is het probleem niet.maar versnellingsbakken en achterbrug,dat is het probleem.Een trekker van 150 pk heeft wel een veel sterker achterbrug nodig als een vrachtwagen van 600pk.bovendien heeft een trekker motor een grotere cilinderinhoud per pk nodig dan een vrachtwagen om een gunstig koppel te creeren.
johndeerecounty
Ik ken iemand die een 940 heeft besteldt
het schent 400 pk te hebben
is veel te veel
en het zal wel een lompe trekker zijn
Mengeledriver
Te veel? Onzin joh.
pekelderboer
Als die net zo wendbaar is als die 936 dan is die zeker niet lomp hor !! ik ston er eerste keer versteld van hoe wendbaar die 900 serie was
walker1
Tja ik weet niet wat de achterbrug en bak van een 936 kunnen hebben, met een 40 pk sterkere motor zou je al een 940 kunnen hebben.
ik vind de 900 serie ook niet lomp, als ik het vergelijk met jd 8000 serie of die zware case ih serie, die hebben echt van de lomp lange neus, dan vind ik de 900 serie toch echt mooier.
pekelderboer
Jah egt ,

ik heb wel eens op een 930 gereden ik neem aan dat die net zo wendbaar zijn als die 936 . . .

ding draait krapper om als onze renault 891 van 100 pk
landbouw
Die 940 is al langer op komst he 😄 waarschijnlijk op 1 van de grote landbouwbeurzen zal hij te zien zijn
Ah ze worden slimmer mede sisu motoren
RobDeutz104
Volgens mij heeft de fendt een Sige achterbrug, en dat is italiaans, en een Sige vooras
Deutz-Power
Wel opletten Rob! Die 900-serie heeft een onafhankelijke wielophanging...
RobDeutz104
Dan kan het nog steeds wel een sige as zijn
willem en mf
Ik ben benieuwd hoe hij er uitziet
Deutz-Power
Nou, wat dacht je van hetzelfde...
deutzfancrissie
BIJ VAN IEPEREN OP DE SITE STAAT DAT DE 1E VERKOCHT IS MAARE DAT GETAL VAN 15 936 ZIJ WE AL FF OVER HEEN HOOR!!
ford8630power
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN!!1!!11
RobinBos
Wel grappig, om dit topic eens terug te zien. iemand al een nieuwe 940 gezien? of een platform trekker van 290pk? ikke niet in ieder geval. Fendt maakt blijkbaar weer niet waar wat ze beloven.
HollandNew
@RobinBos: Fendt wil gewoon betere verkoopcijfers 😉
Het geld bij AGCO is ook aardig op zeker 😉
Loonwerker_Erwin
Alles op zn tijd....
Fendttrisixfan
@robinbos 940 bestaat al hoor alleen zijn er niet zoveel mensen die het weten
Tom VB
Ze zijn als de dood dat ze dadelijk overgenomen worden door een of andere chinese of indiase trekker bouwer... daar zijn ze meer mee bezig denk ik.
RobinBos
@fendttrisixfan, er staat dat er in 2009 een nieuw vlaggeschip komt. is die er al?
en de platformserie tot 290pk uit sisu motoren? ruime cabines?
het jaar 2009 is al lang en breedt afgesloten, maar van dat alles heb ik persoonlijk nog niets vernomen.
tractorliefhebber
Is er ook bewijs dat die 940 echt bestaat dan?
tractorliefhebber
Er werd hier trouwens gesuggereerd dat een jD 8000 serie veel lomper is dan een 900 serie maar dat klopt niet. De 8000R serie is zeer wendbaar voor zijn pk klasse. Deze zit trouwens nog maar 8 pk van de 400 vandaan en krijgt zijn vermogen ook op de grond dus zal een Fendt van 400 pk dat ook wel lukken.
ihc-driver
De Fendt trisix zou ook in productie genomen worden.

Zie en hoor je ook niks meer van.

Fendt en Agco zeggen veel maar praatjes vullen geen gaatjes.

eerst zien dan geloven
tractorliefhebber
Die trisix zie ik helemaal niks in. Dat stuurt voor geen meter als je op die filmpjes kijkt hoe dat wringt.
keeko
Trisix is nog gewoon in ontwikkeling. De '940' is ook nog niet af en word volgens mij in tweede helft van dit jaar geintroduceerd.
Fendttrisixfan
Er is idd verteld dat trisix in productie genomen word maar daar is ook direct bij verteld dat het zeker nog niet voor direct is
Mengeledriver
Wacht idd maar tot augustus/september......
Robin: heb je zo'n haast dan dat je zit te wachten totdat je er 1 kunt bestellen?
Of bang voor de Trisix (kniktrekker-killer) 😃
En je vergeet te vermelden dat de Fendt hakselaar (enorme ontwikkeling!) zeer succesvol werkt, ook volgens de loonwerkers die ermee gedraait hebben!
RobinBos
Ik zat eigenlijk te wachten totdat er eens concurrentie komt voor de 8R, zo op eenzame hoogte is er ook niet veel aan als Deere fan (A)
maartendankers
Ik heb anders nog nergens gehoord dat ie zeer succescol werk paul 😉
Mengeledriver
Haha, je bedoelt dat Fendt al sinds 2004 een trekker heeft van 300 pk met westerste techniek en JD pas sinds dit jaar van z'n Amerikaanse geloof is gevallen een een westerste JD heeft gemaakt 😃
Niet gaan overdrijven he.
Mengeledriver
@Maarten: wij wel! Van de gebruikers zelf maar dat wordt voort wel verder bekend gemaakt via officiële wegen, daar kan ik nu niet veel over gaan vertellen. (jammer genoeg...)
maartendankers
Dan moet je uiteraard ook niet deze informatie gaan verspreiden want zo maak je ons nieuwsgierig 😃
tractorliefhebber
Dat die hakselaar nog niet in productie is kan ik wel begrijpen. Als je nog nooit een hakselaar hebt gebouwd moet je helemaal vanaf nul beginnen eigenlijk dus dat je dan veel test en verandert is logisch. Ze kunnen beter een jaar te lang testen om het zomaar te zeggen dan nu een hakselaar op de markt brengen die eigenlijk nog niet klaar is.
Mengeledriver
@Maarten: PB
RobinBos
Welke westerse jd praat je nu over mengeledriver?
RobinBos
Maarten, krijg ik zo ook pb van jou? 😉 😛
Mengeledriver
@Robin: Over die 8R die nu eindelijk van z'n Amerikaanse opbouw af is 😃
RobinBos
Wat is er anders aan de opbouw van de 8000, 8010, 8020 en 8030 ten opzichte van de 8R?
Mengeledriver
Transmissie?
RobinBos
Die was in de 8030 ook al terug te vinden, maar ga verder... 😉
huub
De powershift van de 8030 had nog maar 5 versnellingen achteruit..
Mengeledriver
En daar gingen ze heen... Spijker op z'n kop. Maar 5 achteruit was voor Robin wel genoeg denk ik?
Fronthef af-fabriek geïntergreerd incl kopakkermanagement, 50 km/uur en voorasvering standaard?
RobinBos
En hoeveel zou de 8R er hebben dan?
Mengeledriver
Traploos stanaard neem ik aan. Daarom begint hij op een Fendt te lijken 😃
RobinBos
Je noemt niks nieuws hoor megele 😉
Mengeledriver
Eh, beter lezen 😃 Fendt had het al vanaf 1995 😃
RobinBos
Wat had fendt al sinds 95? traploos standaard? maar wie zit daar op te wachten? op het grootste model is het standaard, maar op de andere is de powershift nog steeds optie, omdat er simpelweg vraag naar is, op andere continenten dan welliswaar, maargoed, daarom is er dus ook nog een keuze 😉
Mengeledriver
Dat heeft wel eff geduurt ja. Alleen in Amerika zijn ze nog zo eigenwijs dat ze soms voor powershift kiezen als is ook de prijs vaak bepalend. Daar komt bij dat JD onderdelen bijna niet te betalen zijn voor de gewone man.
tractorliefhebber
John Deere is een Amerikaans merk wat dus op de Amerikaanse markt wordt gebouwd en daar gebruiken ze de trekker waar hij oorspronkelijk voor bedoeld was, trekken en dan voornamelijk vooruit dus heb je niet veel versnellingen nodig. Fendt is een Europees merk wat dus ook meer voor de Europese markt wordt gebouwd dus meer als transportmiddel en voor meer werkzaamheden makkelijker inzetbaar. Je kunt die grote series eigenlijk niet echt vergelijken dus.
Mengeledriver
Verschil zal er altijd blijven, maar voor goedkopere pk's en een niet zo veeleisende gebruiker kan altijd bij JD of CNH terecht.
huub
Op oudere 8000's was een front pto toch niet eens mogelijk..?
Mengeledriver
Juist. Dan werdt er een Zuidberg fronthef opgeprutst, meter voor de vooras 😃 Lekker voor de gewichtsverdeling. Zag je vroeger wel eens een frontmaaier en 2 achtermaaiers aan een JD 8000 serie? Die loonwerkers kochten allemaal een ander merk.
Ook voor omkeer waren ze op Fendt of Valtra aangewezen, kijk maar naar echte trekker die voor die grote chippers/versnipperaars staan.
tractorliefhebber
Om eerder genoemde reden huub.
tractorliefhebber
@ mengeledriver waarom zou een jd of nh rijder minder veeleisend zijn dan een fendt rijder?
RobinBos
Ik heb nog steeds niets gehoord dat de 8R een typisch europese trekker maakt, ten opzichte van de 8030 enz.
Over onderdelen kun je zelf misschien maar beter je mond houden. John deere mag met onderdelen dan misschien duurder zijn dan new holland, maar over de gehele markt gezien zitten ze aan de goedkopen kant.
Maargoed, we dwalen af. Waarom zijn die beloofde machines van fendt nog niet op de markt? waarom kunnen ze die belofte niet waar maken? als ze zelf hun eigen toekomst al niet in de hand hebben, hoe willen dan controle uitoefen op hun positie in de markt?
Mengeledriver
Meer europese trekker, zeker vergeleken met de oude 8000's....
Fendt heeft geen belofte gemaakt, maar feits is dat door dit nieuws en door spionage foto's zelfs de JD mannen wakker worden 😃 Haha, dat je dat nog niet door had. Er zijn maar weinig spionagefoto's en verhalen over JD simpelweg omdat het verder van huis is en minder interessant is denk ik? Bij Fendt kruipen ze zelfs onder de hekken door.
tractorliefhebber
Volgens mij staat er hierboven toch echt dat de topman een nieuw vlaggeschip aankondigt voor 2009.
huub
Je zou ook kunnen stellen dat JD rijders iets minder gek zijn 😉
RobinBos
Bij fendt brengen ze zelf spionage foto's in omloop, lopen ze in het rond te scheeuwen dat ze een trekker van 350pk en 60km/uur gaan bouwen. als het bijna zover is, en een of andere noord-amerikaanse fabrikant met een trekker op de markt komt, met specificaties waar de markt om vraagt (noord-amerikaanse markt)moet er bij fendt opeens 10pk bij op, want het was natuurlijk wel de bedoeling dat ze de grooste wielgestuurde trekker gingen bouwen. Gevolg is dat het ding na een half jaar een tijdje uit productie moet, omdat het fancy "X60 rearend" die extra 10pk niet kon verdragen. Leuk detail daarbij is dat een oost-europese fabrikant in de tussentijd met een nóg sterkere wielgestuurde op de markt komt. ze hebben dus niet lang van de roem kunnen genieten.
Conclusie, ze hebben weer met hun grote scheeuwerds vooraan gestaan, maar dit keer nemen ze de tijd die ze nodig hebben, in plaats van overhaast op de markt brengen.
rooie
Is het niet zo dat wat Fendt uitbrengt over een jaar of 5 pas in een John Deere terug te vinden is. Dus heeft het ook geen zin om spionagefotos te laten zien
RobinBos
Was het niet zo dat deere met een onafhankelijk geveerde vooras kwam, en fendt daar 4 jaar achteraan hobbelde?
tractorliefhebber
Ah rooie is een Fendt man?
rooie
Heb je een dieselross nog nooit goed bekeken dan
huub
Ik heb ooit eens iets gelezen van JD over onafhankelijke achterwielophanging..dat zou met name bij zwaar trekwerk grote voordelen hebben..hoe staat het daarmee?
RobinBos
Ligt al van voor 2002 op de plank, maar daar is voorlopig nog geen vraag naar in de markt 😉
huub
Je kan natuurlijk ook vraag creeren..
rooie
Als het met zwaar trekwerk voordelen heeft,is er denk ik wel degelijk vraag naar
huub
In west europa..? hier is niet veel 300pk trekwerk.. (als zoiets aangeboden wordt dan is het vaak in de zwaardere klasse..)
RobinBos
Vraag creeeren in de zin van, op de agritechnica neerzetten dat ding, en iedereen lekker maken, kijk eens wat wij kunnen?
ik geloof niet dat de gemiddelde jd rijder daar voor te porren is eigenlijk.
bovendien zijn dergelijke systemen duur in aanschaf, en onderhoudsgevoelig. spoorverstelling wordt hierdoor beperkt, monage van duals moet rekening mee gehouden worden
huub
Zolang het op schap ligt en niet over gepraat wordt dan verkoop je 't zowiezo niet..

Ik zal de betreffende T&W binnenkort eens uit het archief trekken, volgens mij waren de verwachtingen hoog..
RobinBos
Uit een recente test van het blad loonbedrijf bleek dat de 8R de meeste trekkracht over wist te brengen, en het beste veer comfort had, ten opzichte van andere trekkers uit die klasse. So why mess with a good thing?
yoohan
En zo heeft elke fanaat zijn eigen lievelingsmerk.

Hier kun je uren over discussieren, maar kom je geen steek verder mee.
RobinBos
Bezigheids therapie noemen ze dat 😉
maartendankers
Robin de nieuwe fendt hakselaar is heel zuinig volgens het bericht van paul 😃
RobinBos
Als hij net zo "zuinig" is als die trekkers van weet ik even genoeg 😉
KHD Deutz-Fahr
Deere gebruikt in de 8R 9 liter motoren, waar Fendt 7.15 liter motoren gebruikt voor de 900 serie.
MOOI-WARK
@ KHD Deuzt-Fahr
Fendt zuipt wel minder
Tom VB
Deere heeft tenminste eigen motoren .......
KHD Deutz-Fahr
MOOI-WARK - 31 minuten geleden
@ KHD Deuzt-Fahr
Fendt zuipt wel minder

KHD: Dat bedoel ik 😉.
Fendttrisixfan
Ben je ook veel mee met je eigen motoren als inhoud/verbruik zoveel hoger ligt dan merk die ze dan inkoopt, als ik trekker koop kijk ik echt niet naar de onderdelen of ze wel zelf gemaakt zijn of niet
guy
@trisix, wel een grotere zekerheid voor later qua onderdelen en service enz..
Shrekkie
Ik sprak twee weken geleden een Fendt gebruiker die een 940 had gekocht. De trekker zou in 2009 geleverd worden maar was uitgesteld tot 2010. Dus hij moest gewoon nog even wachten.
thmtrader
Hee Shrek Alles OK???
Fendttrisixfan
@guy kan wel zijn maar ik denk dat onderdelen voor onze fendt 102 uit jaren 80 geen probleem zouden zijn en is zelfs een kennis dealer die laatst nog blok van een 500 heeft gekocht
guy
Dat kan ik goed geloven ja, komt ook doordat die oldtimerrage de laatste jaren is op gekomen. Dan kunnen die oude onderdelen best nog geld op brengen
maartendankers
En ik heb gister een 626 gekocht shrek 😃
Shrekkie
Hey THM joa met mien wal met ow ook 😄
Shrekkie
Joa? Hoe rijdt zo'n Mazda?
thmtrader
Duurt effe..... 😃
NewHollandErik
Mooi ingekopt @maarten.. :lol:
Mengeledriver
Ja, weer zo'n 1:32 😃
Favorit614
Met de kleinste 6 cilinder ter werdeld 😃
Shrekkie
Die Fendt 940 niet Paul 😃
maartendankers
Ja martijn. een groene met rooie velgen 😃
Shrekkie
Jammer Maarten dat van auto's geen foto's op TF mogen haha
RobinBos
Typisch weer iets voor fendt, iets verkopen wat nog niet leverbaar is.
maartendankers
Jammer he, martijn :lol:
Mengeledriver
Zo zit het natuurlijk niet in elkaar Robin.
Een exemplaar om te testen. Da's hetzelfde als die hakselaar die eff in NL was.
RobinBos
Testen of bestellen klinkt mij totaal verschillend in de oren eigenlijk, maargoed, dat verklaard het verhaal wel.
redprideworldwide
Ik zie die 940 er niet meer komen voor 2011, Ze zullen dan de gehele nieuwe 900 serie voorstellen met als nieuwe topmodel de 940 ofzo iets, lijkt mij logisch vroeger hebben ze ook altijd zo gedaan.

Nog iets , de 8R staan helemaal niet eenzaam aan de top , De 8600 serie van mf moet zeker niet onderdoen voor de 8R ook niet qua cabine en veercomfort, verbuik was ook niet mis! Verkoop van de Challenger versie MT 600c is trouwens ook niet laag in Amerika, dus er is zeker nog plaats in Amerika voor een merk naast Case en JD
RobinBos
Dat was ook gekheid 😉
de 8600 serie heet mt600c in de vs? ik heb daar even in gezeten, maar weet het type niet meer, grootste mf serie in het geel was het, anyway, ik was er wel gecharmeerd van, zag er allemaal goed uit enzo.
redprideworldwide
Trekker is wel niet compleet gelijk aan de mf, Zo is cabine vering optioneel net zoals voorasvering, de motor is ook verkrijgbaar met EGR i.p.v SCR en dit is bij mf niet zo. Ook bediening is iets meer op de Amerikaans markt gericht zonder te veel poespas, zoals voor de werklichten enz.

Grootste is de MT 675 C , trekker is trouwens ook nog als AGCO verkrijgbaar in het oranje die heet dan DT275, en is eigenlijk best mooi!

agcoiron.com/ImagesUpload/_52G0226.jpg/
KHD Deutz-Fahr
Agco schijnt te stoppen met het oranje trekker merk Agco.
redprideworldwide
Dat zeiden ze al van voor dat de Dt serie uitkwam..

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
149
DEELNEMERS
48
WEERGAVES
3