International 844 S - Spatborden los of vast ?

Ik heb de achterband van mijn inter afgehaald, maar toen zag ik dat deze bouten niet aangedraaid waren . Hoort dit zo of moeten ze aangedraaid zitten ?

Heeft dit misschien te maken gehad hebben met het trillen van mijn cabine ?

Deel dit topic

Krijn walstra

Bijlages

(klik om te vergroten)

Reacties

Klein Rot
@Krijn walstra
Ja die moeren horen goed vast te zitten.
roscho
Ik heb zo'n idee dat daar nog een rubberplaat tussen hoort te zitten. Anders zouden die bouten veel te lang zijn, of ze zijn een aantal slagen uit het asstuk gedraaid. Ik vermoed dat deze bouten door het rammelen dermate beschadigd zijn dat je ze niet opnieuw kunt gebruiken.
1046
Hoort zo
Daaronder zit een een moer waar die mee vast zit. In t midden is een rubber demper geplaatst. De bovenste moer is de maximal hoogte van de "vering"
roscho
@1046 Als ik goed begrijp, veert hij op dat rubber en dienen de draadeinden enkel als geleider en om te zorgen dat de cabine er niet af vliegt. Maar als die plaat de hele tijd langs dat draadeind schuift, slijt dat dan niet als de ziekte?
+1
1046
@roscho gaten zijn ruimer
« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 844 S ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!