International 533 - Tractor gesplitst krukas keerring droog motor laten lopen zonder de hydraulische leidingen…
Ik heb vandaag mijn 533 smalspoor gesplitst hij bleef steeds onder het koppelingshuis lekken nu is de krukas keerring kurk droog…. Ik vermoed dat het de kleppendeksel pakking is of de carterpan pakking. Waar ik me niks bij voor kan stellen want hij lekt alleen als ie gelopen heeft… nu wil ik de motor laten lopen om te kijken of we kunnen zien waar hij lekt alleen is de hydrauliek pomp niet aangesloten. Ik vraag mij af of dat kwaad kan omdat ie zonder olie zit… hebben verders mensen ook nog een idee waar de olie vandaan kan komen.
Deel dit topic
Bijlages
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 533 en hebben de trefwoorden hydrauliek pomp en hydraulische geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Reacties
Als die vette bende warm word kan dit ook gaan drijven en zo op een lekkage lijken.
U moet ook even de plaat die nu nog op de motor zit eraf halen hierachter zit nog een plug aan het eind van de nokkenas als deze lekt lijkt het ook of er olie uit het koppelingshuis komt.