Kirovets K-743 – Krachtpatser voor idealisten


Voor de Europese markt heeft de Russische tractorbouwer Kirovets een fatsoenlijke motor onder de kap van de K-743 gestoken. We hebben getest of deze sterke krachtbron in combinatie met de zeer eenvoudige techniek op de akker weet te overtuigen.

De Kirovets K-743 is een oersterke Russische krachtpatser, met een paar kenmerken die je wel even wilt weten. Wij hebben de Kirovets getest!

Bron

Kirovets K-743 - Krachtpatser voor idealisten - Uitgeverij Agri Trader
agritrader.org

Deel dit topic

AgriTrader

Bijlages

(klik om te vergroten)

(klik om te vergroten)

(klik om te vergroten)

(klik om te vergroten)

(klik om te vergroten)

Reacties

+1
valmet 605
Wel een bar apparaat.
+1
stephan-inter
Groot apparaat.
Vind wel een paar minpuntjes.
1 de lage topsnelheid (32km)
2 de aftakas die er apart bij besteld moet worden en alleen maar 1000 toeren.....
+1
labella
POAH!
+2
dirkao
Prachtding,ik wildede dat-ie
+1
radium45
@dirkao Dan kom ik 14 dagen vakantie houden bij jou. Heb je plek voor mijn caravan?
+2
dirkao
@radium45 plek zat, ik weet alleen niet hoe je die caravan op een betaalbare manier hier wilt krijgen
+2
dirkao
Ik wilde dus zeggen: ik wilde dat dat hier hier te koop zou zijn, zal best wel goedkoper zijn dan de grote kniktrekkers van CNH en John Deere
+1
Fast Eddy
@dirkao

Als je zorgt dat er 10 verkocht gaan worden in de buurt waar jij woont zal er wel wat te regelen zijn. Of zijn de importheffingen heel hoog?
+2
dirkao
@Fast Eddy effe serieus: hier in mijn buurt zie ik het niet zo zitten, en al helemaal niet om te zeggen dat er een stuk of 10 verkocht kunnen worden. De grootste fendt's worden in brazilie wel geimporteerd en verkocht, maar dat is in andere streken, waar het land vlakker is en de perselen groter zijn.
Verder weet ik niet wat op dit moment de kosten van importeren zijn. Bij onafhankelijke import is het 60% plus transportkosten en dan nog wat belastingen (BTW) zit je al gauw op 100%
Voor grote concerns die zowel hier bouwen en exporteren als ergens anders bouwen en importeren zijn de regels ook weer anders.
Vender schijnen er ook nog weer andere regels te zijn als je iets wilt importeren wat hier echt niet bestaat.
+1
16045HSX
@dirkao stormloop zal het niet worden maar in duitsland is er toch nog één verkocht. dtu-traktoren.de/traktoruebergabe-an-familie-ebel/
+1
basia
Russen hebben hun motoren zeker nodig voor hun tanks ; in deze trekker ligt een 6 pits mercedes (OM 470 LA)
Ook de Dakar trucks van Kamaz hebben ze al Liebherr motoren in volgens mij
+3
16045HSX
@basia Vanwege de emissie-eisen. In rusland gewoon YAMZ motoren, worden niet toegelaten in de eu.
AgriTrader
@16045HSX Exact!
« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!