Kramer 516 - Olielekkage deutz f4L912 Stoterbuizen
Dag, de Deutz 912 motor lekt steeds meer motorolie bij cilinder 2 en dan specifiek bij de stoterbuizen. Is dat makkelijk te repareren of moet de cilinderkop er af.
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Kramer 516 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Deutz 912/13
Stößelrohre ausbau ohne Zilinderkopfdemontage.
Deze man doet het met een stukje hout en een steeksleutel.
Super bedankt!
tractorfan.nl/picture/1416503/…
tractorfan.nl/picture/1416504/…
tractorfan.nl/picture/1416505/…
tractorfan.nl/picture/1416506/…
tractorfan.nl/picture/1418081/…
eerst lijm ik met vloeibare pakking de kleppendeksels er weer op en spuit ik de motor zo schoon mogelijk. Wellicht is probleem ook zo verholpen. We gaan het zien.
Toch zijn er ook stoterbuis rubbers lek.
Ga toch een keer de motor liften.