Illustratie van:

David Brown 850 implematic - Op tijd zetten

Hoi allemaal,
Ik heb een tijdje geleden een david brown gekocht zonder brandstofpomp. Ik heb het idee dat deze niet goed op tijd staat. Heb wel een handboek en wat fotos maar er staan bij mij een paar meer kenmerken op de tandwielen als in het handboek. Hij start moeilijk. Als hij loopt blijft hij laag in toeren en rookt hij wit. Er zit momenteel nog even geen koelvloeistof in omdat ik hem eerst even lekker aan de praat wil hebben, dus een lekke koppakking zou het volgens mij in principe niet kunnen zijn. Heeft iemand nog ideeën wat het kan zijn, of evt een nederlands werkplaatshandboek? Alvast bedankt!

Deel dit topic

Reacties

jan4072
Witte rook duidt meestal op (te) lage compressie. Al is dat weer tegenstrijdig aan je opmerking dat hij niet genoeg toeren wil maken. Verstuiver uit eerste cilinder halen (welke is de eerste cilinder?), trekker in de grootste versnelling zetten en dan duwen tot dat merkteken op poelie boven staat. Even uitzoeken of je compressie slag hebt of wissel van uitlaat naar inlaat. Maar als je compressie slag hebt dan moet inspuiting beginnen vlak voordat merkteken op de poelie boven staat

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de David Brown 850 en hebben de trefwoorden brandstofpomp , koelvloeistof en david brown geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
1
DEELNEMERS
1
WEERGAVES
0