Fiat 1000DT - Koppelingplaat blijft plakken
Soms wel 5 meter.
Alleen als ik rem koppelt die wel.
Blijf dus behoorlijk plakken.
Erg vervelend als je vlak voor een brede sloot wil stoppen. Slecht voor mijn hart. Wat kan de oorzaak zijn?
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Fiat 1000DT en hebben de trefwoorden fiat , fiat 1000 , koppeling , rem , stoppen en Sloot geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Staat die normaal droog gestald ?
Als dit gebeurt?
Is het dan niet over, dan vermoed ik dat de plaat vuil is (roest of olie). Dat kun je eraf laten slijten door de koppeling even flink te laten slippen. Hoge versnelling kiezen, rem erop en dan bij zo'n 1400 toeren de koppeling even laten slippen. Niet te lang, dan ben je de plaat kwijt, maar je mag best iets kunnen ruiken. Is het daarna niet over, dan rest helaas niets anders dan de boel te vernieuwen.
En hem laten slippen.
De trekker heeft de laatste jaren niet veel werk gedaan (hobby trekker)
Misschien inderdaad roest.
Als ik start met koppeling ingedrukt , en in Vitesse begint zelf te rijden. moet ook nieuwe koppeling in.
Ik heb ook een vraag voor u ... ivm fiat 1000dt super. maakt die van u ook onuitstaanbaar lawaai als je ermee rijd??? (er staat wel een cabine op)
Ik heb de cabine er af gehaald.
Nu hoor je de uitlaat goed, en dat is best mooi geluidje.