Fahr D99 - Mwm akd 12e carterdruk na vernieuwen van schraapveren
Ik heb onlangs door een kennis van me een mwm akd 12e 1 cilinder laten reviseren. Hij zei dat enkel de schraapveren moesten vernieuwd worden omdat de cilinder en de zuiger al eens vernieuwd waren. De motor is 1x heet gelopen geweest dus is de cilinderwand wat grof geschuurd geweest nu zijn we enkele maanden verder en ik heb nog steeds last van stevige carterdruk en oliedrukverlies. Heeft iemand een idee aan wat dit kan liggen
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Fahr D99 en hebben de trefwoorden mwm , fahr , motor , carterdruk , cilinder , heet , reviseren , kennis en Zuiger geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Reacties
Een 1 cilinder motor heeft altijd druk in het carter als de zuiger naar beneden gaat. En alleen de schraapveer vernieuwen heeft geen zin. Altijd alle veren vernieuwen en de cilinder honen