Is een 1000 touren aftakas bij een fiat 1100 standaard of optie?
en hoe zou je dat kunnen zien?
normaal gesproken moet je dan toch de stomp er af halen er een andere er op zetten ie een pennetje weg drukt of zo ??
gr robin
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Fiat 1100 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
neej hoor, maar wij hadden hier al is eerder na gekeken. en het schoot mij nu zo tebinnen
maar voor de giertank hoeft die dan niet met zo veel touren te lopen
aangezien een 1100 gelijk is aan 1000 super vermoed ik dat dit wel het zelfde zal zijn
ik heb al even gekeken, en als ik dat zo bekijk kan het wel is kloppen wat jij zegt. zal vanaamt wel is even proberen
theblackfury.be/Gebruikte%20onderdelen.htm/
op deze site staat wel het achterste stuk van de aftakas op, kun je even kijken of het er op lijkt
maar dat heeft dan weer niks met een 1300 te maken?
die van mij is nog wel een beetje anders dan de 1000 super
lees hier mijn laatste reactie maar tractorfan.nl/topic/24083/…
maar de acherbrug is wel het zelfde, dus voor deze topic zal het idd nix uit maken
ja, die 4 schroefjes met sleutel 17 losdraaien, iets (ong 1 mm) de aftakas naar buiten trekken, dan vallen de 2 passtukjes eruit. vervolgens de aftakas naar binnen duwen, die passtukjes zet je er aan de buitenkant weer op en de 4 boutjes weer vastdraaien. best simpel, maar de eerste keer na lange tijd kan het wel stroef gaan omdat er rommel tussen zit
ga vamiddag is proberen, maar gaat vast lukken
hoe zwaar of soepel hoort dit heen en weerschuifen te gaan?
want ik heb um nu helemaal schoon, en tik um met een rubber hamer beetje naar binnen, maar ben bang dat als ik um helemaal naar binnen heb getikt dat ik um niet meer terug krijg
niet echt soepel, ik sla hem ook altijd voorzichtig met een rubber hamer naar binnen. terug op 540 pak ik meestal een stuk aftakas waaraan ik makelijk met 2 handen kan trekken.
ik heb t al voor elkaar
goed bezig jij :lol:
dacht ik
de 640 ook bijna alle kappen en spadborden er af
wat voor kleur krijgt die dan ? net als de 1100 ?
gewoon standaard, blauw shasis en orgineel orange kapje
stukkie goedkoper die verf xD
maar dan even beetje plamuur er op een wat lampjes , en waarschijnlijk nog paar andere bandjes
pff doe maar jij. ie bent te knieperig om een gote tank te kopen dus brand die er maar 2 aan elkaar
goed bezig. en de 640 netjes in blauw/oranje! en de wielen ook oranje??
nee dast is bezigheids therapie :lol:
nee die worden gewoon wit, vind orange niet mooi :S
oh op die manier, oke dan snap ik het