John Deere 6100 - Is een john deere 6100 met turbo hetzelfde als een 6400 motor
Ze zeggen dat een john deere 6100 met turbo, hetzelfde is als een 6400.Zijn er nog andere verschillen ?....Want zó op het oog zijn deze trekkers identiek.
Deel dit topic
Lees ook
John Deere 6100 - opdraaien
John Deere 6100 - John Deere 6100
John Deere 6100 - technische tekening bevestiging uitlaat
John Deere 6100 demper problemen
John Deere 6100 - vergrendeling stuur
John Deere 6100 - valt uit
john deere 6100 of 6110 hoogte stoel
John Deere 6100 - Schakelen 3 naar 4
John Deere
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de John Deere 6100 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
en de motor vermogen/afstellingen natuurlijk
De achterbrug is volgens mij gelijk, alleen heeft de 6100 kleinere hefcilinders, vaak andere hefarmen, kleinere wielen en zo zullen er nog wel wat verschillen zijn.
6400 en 6100 kunnen de zelfde banden onder hé
Weet niet, maar de 6400 zal ook wel een hulp cilinder hebben. Of heeft de 6100 dat ook?
Alle trekkers vanaf de 6000-serie hebben 2 hefcilinders buiten de bak staan. De hefkracht wordt bepaald door de diameter van de cilinders. Bij de 6400 zijn ze dikker.
De krukaslagers van de beide motoren zijn hetzelfde, Drijfstangen weet ik niet, maar dat zal ook wel gelijk zijn. De zuigers zijn wel anders. Van de 6100 en 6506 zijn wel gelijk, beide zijn niet-turbo motoren
hoe weet je dat de krukaslagers gelijk zijn? kan ook alleen verschil in materiaal zijn. Je kan het opzoeken bij JDparts en de beide typen vergelijken
Inderdaad, via jdparts kun je dit eenvoudig vergelijken. Hier zie je dat de nummmers van de krukaslagers gelijk zijn. Deze worden in veel verschillende motoren van JD gebruikt, van klein naar groot. Zowel in de 3,4 en 6 cilinders.
Bij JD gebruiken ze, als het kan, lang dezelfde onderdelen bij verschillende types.
@mdoornekamp Waarschijnlijk hebben ze jou afgeraden om er een 6900 van te maken omdat een 6900 een veel zwaardere achterbrug heeft.
Ahn, wist ik niet
Daar heb je 100% gelijk in