Ik heb een slecht contact aan mijn contact sleuten , hoe kan ik dat instrumenten bordje los krijgen ,, ik heb al bijna alle schroeven los gedraait maar het blijft muur vast zitten. Alsd ik mijn stroom kabel volg kom ik aan een relais uit ,, als ik daar stroom op zet ,, gaat de starter rond ,, als ik de stoom kabel dat naar het instrumenten bord loopt ,, en rammel daar een beetje mee ,, gaan mijn lapjes terug aan . IK denk dat het aan mijn contact ligt.
Yves
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Fordson Dexta ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
dat probleem had ik ook
het zit vast met 2 bouten aan de achterkant van het instrumentenboardje zegmaar.
dus onder je benzine tank, dus om onder je benzine tank te komen moet je weer 2 andere plaatjes weg halen dat origineel met 4 schroeven p plaatje vast zit.
lang stil gestaan ,,, en rust roest he
Waar staat de gloeier ??
De gloeistift zit in je inlaat spruitstuk. Kijk maar eens goed, zit een dikke draad aan.
bij de dexta niet hoor, (mijn dexta iig niet)
bij de ford 2000 heb je dat wel ja.
maar dat was een superdexta maar die brandstof pompen zijn toch het zelfde ?
da wee ik nie. ik weet wel dat op mijn dexta de originele pomp zit zonder dat knopje. dat je indrukt voor 't starten bedoel je toch?
ja idd, zit er volgensmij bij een standaard dexta niet op.
ik heb naast de tank een grote knop die je 1/2 keer in duwt, die spuit dan ook ergens brandstof in.
In je spruitstuk bij je gloeistift!
Aha, dus daar gaat die brandstof heen die je dus 2 keer inspuit voor het starten?
jep
tjoh, nog wat geleerd ook.
Dus die brandstof die je inspuit, moet je dus inspuiten voor of na het gloeien zodat deze warm wordt, en dan mest starten verbrandt deze brandstof beter omdat hij is voorverwarmd?