Hallo,
Mijn trekker is gereviseerd en heeft nu zuigers en bussen van een 880/950. Ongeveer 300cc erbij. Maar de brandstofpomp staat nog op de oude zuigers afgesteld. Hij start goed, rijd super en heeft genoeg vermogen. Hij rookt zwarte rook als je ff gas geeft daarna alleen hitte uit de pijp.. Kan deze brandstofpomp verder opengezet worden? Het gaat om een roterende brandstofpomp van CAV. Kan die iets gekieteld worden?
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de David Brown 850 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Die hoeft er niet af, je kan een klepje vd pomp afhalen en daar 2 schijfjes verdraaien
Alleen geen 300 cc 'winst'.
D.B.-850: 2.523 cc inhoud.
D.B.-880: 2.705 cc inhoud.
konedata.net/Traktorit/db850.htm/
de rede van deze aanpassing is simpel, de motor was versleten en de 950 onderdelen waren gangbaarder, goedkoper en uiteindelijk meer winst in de pk's.
Op Koninginnedag moet ik rijden op trekkertrek Culemborg.