Hallo allemaal,
Weet iemand hoe je de airco van een Deutz Agrotron 150 kan schoonmaken?
Is dit zelf te doen of kan het beter bij de dealer gedaan worden? Wat zou het ongeveer kosten?
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Deutz-Fahr Agrotron 150 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
maar het blijft een df kwaal
Dit model is het:
Waar kan ik dat ding vinden?
ok, bedankt.
Zal van de week eens kijken
Als je ook water gebruikt dan liefst wel goed droog blazen, anders heb je hem zo weer vol zitten, en komt er door schimmelvorming een vieze muffe lucht de cabine in.
Hopelijk is dat geen al te chemisch spul, want dan zit ik nog liever met mijn snufferd in de muffe lucht als in de chemicaliën.
Hadden hier altijd goed resultaat mee ; alleen ik weet de naam van dat spul niet meer ( Werk al 2 jaar niet meer )
En goede tip om schimmel en bacterie vorming te voorkomen ; is voordat je stopt met werken ; 5 min van te voren de airco uitzetten ; zodat het kachelhuis droog wordt ; en dus geen vocht in blijft dat gaat "rotten " .
Ja, maar dan zit je in de herrie van die jankende achterbrug
Had ook iets over die spuitbussen gehoord van onze monteur. Ga die ook maar aanschaffen denk
Die pijp voor me neus overspoeld al het overige geluid.
Bij die deutz zit ie naast de cabine en geluid van achter is ook niet te zuinig. Hou liever de achterruit dicht.
De aan zuigroostertjes links en rechts van de stoel dicht maken door er en metalen plaatje voor te schroeven. Of er voor zorgen dat je de roostertje niet meer open kan doen. door een M4 boutje er door tedoen.
Ook moet je de bovenste trekknopjes vast maken dat ze in de uitgetrokken stand blijven staan. door een hydroliek buis je op maat te zagen en die achter het draaiknopje te doen. Of je haalt de hele knopjes weg en met een tierib zorg je er voor dat de klepjes naar binnen blijven staan.
De vervangingstermijn van de cabinefilters aanhouden ook al zijn ze misschien duur
En dan nog dit. bij stoffige werkzaamheden de deuren dicht houden zodat de airco geen stof aan kan zuigen.
Volgens mij bedoelt hier iedereen de verdamper.
de condonsor zit onde de stoel. het gaval wat de lucht koelt en daar dus het condens op vormt wat dan onder de trekker weg lekt.
De verdamper is de verkoeler, de condensor blaast de warme lucht af. Dit is bij Melk koelingen en koelcellen zo, dus denk niet dat het bij trekkers anders is.
Juist ; verdamper zit in kachel-unit en condensor zit meestal voor de radiateur.
Zijn nog niet heel vies, maar op sommigen stukjes zitten wel bruine vlekken.
Waarom staat daar niks van in het instructieboek?
Ja, want de klep eronder moet je openmaken. Vindt het een beetje slechte plek, aangezien de stoel niet zo weinig weegt