Dit is niet de website om advertenties te zetten over "gezocht" maar toch zou ik vragen of iemand zo een tractor weet staan bij iemand. liefst in belgie.
gr
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Staat een 8.30 en een 250!
ja heb al prijs gevraagd maar het gaat een probleem zijn voor de papieren denk ik. ik woon in belgie.
Dat is ZF, dus zo'n groot probleem lijkt mij dat nu ook weer niet. Schlüter en Fendt hebben die versnellingsbak ook gebruikt. Op zich is ZF kwaliteit, dus daarover zou ik mij nu ook niet echt zorgen maken.
Dat is zeker kwaliteit, maar zoveel van die bakken zijn er nu ook weer niet gemaakt, en als je voor onderdelen op zoek moet, dan kan je eraan
Klopt, ik dacht dat er over de hele wereld max 500 van die versnellingsbakken in omgang zijn?
@Schluterfan
KHD Is failliet gegaan aan die veel te hoog gegrepen "projectjes" zoals de DX 230, 250, en de 8.30. Niet te vergeten de bodemloze put die intracs, Deutz-Allis en Deutz-Fahr Argentinië heetten.
De DX 230, 250 en 8.30 zijn er veel te weinig van gemaakt om rendabele te zijn. Met de intrac en niet te vergeten de agrotron heeft Deutz-Fahr enorm voor lul gestaan, en enorme imago schade geleden. Deutz-Allis werden vooral in veehouderij gebieden verkocht (daar maak je geen aantallen), en de Amerikanen pikten de overgang van oranje naar groen gewoon niet (er waren nog meer redenen, die weet ik ff niet meer). En Deutz-Fahr Argentinië, was gevestigd in een dictatuur en export was niet haalbaar, werden maar 2000 stuks per jaar van gemaakt. KHD = slecht management.
Maar wat heeft KHD toch een prachtige producten gemaakt !
Mooi verhaal, maar je moet niet vergeten dat de Direktie van Deutz Fahr ook rond de jaren 90 een flink boekhoudschandaal , hun flink geld gekost hebben
Vertel daar is meer over AUB! Ben er erg in geïnteresseerd!
Papieren van deze trekkers zijn op te vragen bij de importeur van het land dat ze als eerst heeft ingevoerd, tenminste dat is in Nederland zo. Dus in dit geval zou je je moeten wenden naar SDF Holland.
SAME Deutz-Fahr Holland BV
Bijsterhuizen 2005 6604 LH Wijchen Postbus 84 6600 AB Wijchen
Telefoon: 0031 024 8200180
Fax: 0031 024 8200189
E-mail: johan.dijkstra@sdfgroup.com
Ik zou zeggen doe eens navraag bij SDF Holland over de papieren. Als die twee trekkers nieuw in Nederland zijn ingevoerd moet SDF Holland daar de papieren van hebben .
zal het eens bekijken en navragen! Merci !;)