Illustratie van:

International 1255 XL - brandstofpomp

Hallo had pas een topic over het probleem maar is nog niet op gelost omdat ik stil ben komen te staan onder het rijden in de filters kon je zien dat der wat in zat maar heb ze vervangen en ontlugten en niet wilten aan slaan heb dus de verstuiver lijdingen ls ge draait komt diesel ui maar kwam der pas ui naa heel lang starten en weer vast maar nog niet aan slaan wat kan dit wezen

Deel dit topic

Reacties

Wiebe
Eerst op het filter ontluchten, dan op de pomp en dan een voor een de verstuiverleidingen los draaien en ontluchten
case inter kracht
@Wiebe dat heb ik ook al gedaan zelf een nieuw opvoerpompie om dat die niet meer vldeet aan de druk en viel wel eens weg van druk en krijg gewoon brandstop bij de verstuivers
IH-Kees
Alle leidingen doorgeblazen ? alle banjobouten losgehaald en schoongemaakt?
case inter kracht
@IH-Kees ja dat ook ale lijdingen door gebalazen op de verstuiver lijdingen naar en ook alebanjo bouten ge comtroleert in 1 zat wat romel maar hielt niet veel tegen
caseihman
Als er diesel uit de verstuiver leidingen komt zou hij toch moeten starten. Tenzij de timing van je pomp hersprongen is , maar dit is zo goed als onmogelijk
IH-Kees
Quote @caseihman:
maar dit is zo goed als onmogelijk

kennis heb dat gehad met een 745Xl, dus niet onmogelijk
fendt 936 vario
Zou het ook kunnen dat hij een diesel bacterie in de diesel heeft?
ramrod
Hé, waarom open je een nieuwe topic voordat je de tips van de vorige uit werkt?

Het grappige is dat anderen met dezelfde ideën aankomen. Wordt het misschien toch tijd om daar iets mee te doen.
Als je het probleem zelf op wil lossen kun je beter de sleutels ter hand nemen ipv de computer
Fendt926Driver
Ik heb zelf een keer gehad dat ik van een 2 cyl motor de brandsofleidingen gekruisd had gemonteerd(van 6 cyl minder makkelijk) waardoor kreng onmogelijk kon starten. met startpiloot in luchtfilter wel maar op diessel niet. nooit aan gedacht dat dat het kon zijn. dus misschien van afstandje alles even theoreties doorlopen wat er fout zou kunnen zijn
case inter kracht
@ramrod heb ales al ge comtrleert maar de timing nog niet maar kan het haast niet geloven is bijna on megelijk
case inter kracht
@IH-Kees kan dat dan onder het rijden ook al heeft het een tandwiel distributie
de verstuivers zijn wel nat heb der en uit gehaalt om te kijke of de naaalt niet vast is gaan sitten maar mijn idee is gewoon dat ze niet verstuiven dat de pomp niet aan de druk komt om dat der denk tog lugt in zit of versleten is vin het raar is heb niet gek veel uuren weg
stannetje96
Gebruik nou eens leestekens!!!
Het is hartstikke hinderlijk zo. Het leest heel irritant als er geen punten en komma´s in de tekst staan.

Vorige keer was dat ook al zo
johndeere-2140
Verstuivers even late teste of ze nog wel goed zijn
ramrod
Quote @case inter kracht:
maar kan het haast niet geloven is bijna on megelijk

Hoe meer sleutel ervaring je krijgt, hoe minder hard je bovenstaande durft te beweren
IH-Kees
@case inter kracht
was onder het rijden gebeurt! hij was inderdaad een tandje verschoven, bijzonder maar waar.
Mocht je ALLES uitgesloten hebben kun je je pomp altijd nog laten testen op een testbank.
case inter kracht
@IH-Kees oke maar heb een monteur laten komen werkt bij de volvo vragtwagens en zegt dat de pomp zelf niet goed is in het regel gedeelten want bij aan sleepen komt der wel brandstof bij de verstuiver en spuit het ook en bij starten komt er veel te wijnig zij die maar als de pomp van tijt is rookt hij altijt met starten wit of zwart en geeft altijt een klap maar dat doet die niet eens
mickheijboer
Zuig hij geen lucht op de brandstofleidingen deze willen nog wel is vergaan ik vernieuw ze altijd
case inter kracht
@mickheijboer heb alee toevoer lijdingen een half jaar geleden vervangen omdat daar niet veel van deugde maar het is gewoon rijdende weg gebeurt dus vin het raar en leip altijt goed heb der eek iemand bij gehaalt en die denkt dat der iets in de pomp is af gebroken bij het regel gebeuren van het gas en de stop hendel

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 1255 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
18
DEELNEMERS
10
WEERGAVES
11