International 644 voor mengwagen

Zou een inter 644 een voer meng wagen van 8 kuub aan kunnen ps wij kunnen het niet zo proberen want als ie um niet weg krijg kan onze trekker die er normaal voor staat hem ook niet meer weg rijden en met de aftakas aan krijgen

Deel dit topic

Reacties

joris ziengs
Dat ligt er ook nog aan of de mengwagen horizontaal of verticaal snijd, en of de messen scherp of op zijn
koenjohndeere
Ja ok maar zou hij hem kunnen hebben we gooien er meestal 2500kg in
MF- 4255
En of er een vernsellingsbak opzit?
Boemrang
Je kunt toch beginnen met 6 kuub en dan op gaan bouwen naar een volle wagen.
Hoe moeilijk kan het weer zijn. 😉
ford8630power
Met een verticale menger moet dat altijd lukken! Onze 844 heeft de 12 kuuber van ons nog nooit laten staan, en nu met de 17 kuubs wil het zelfs ook nog.
tractorquintentje
@ford8630power 844 ligt wel andere motor in
ford8630power
@tractorquintentje

15pk verschil, en de mengwagen is 1/3e kleiner. Moet het zat kunnen doen zou ik zeggen.
jd4050
Op het werk doen we met 68 pk een 13m3 horizontale mengwagen, dus het moet wel kunnen lijkt me.
_adams
Gaat makkelijk, wij kunnen 3500kg met 17 cuub mengen in de hoogste versnelling en gemakkelijk wegkrijgen met een 845
dwaas88
Wij doen met 65 pk een 12m3 (3000kg)mengen gaat al een paar jaar goed
koenjohndeere
Ok
Fiat-Fendt
Op mijn werk met een 5120 met 21 kuubse strautmann laaien we tot 9 ton vol en dan staat hij met een volle pijp rook te brullen en die heeft 104 pk dus dan moet die 633 makkelijk 2500 kg rond kunnen krijgen
renault551s
Ford8630power 844 is een lange slag motor een 644 niet, 844 is een stuk taaier. als je het zou vergelijken zou die 844 wel meer pk's hebben:P
passion_for_power
Renault551s , de 844 heeft geen lange slagmotor.

De 844-s heeft wel een lange slagmotor en dat scheelt maar een een paar pk,s maar het verschil is aanzienlijk veel want de 844-s is veel taaier dan een 844 en houdt daardoor behoorlijk langer aan
Fiat110-90 DT
@ford8630power laat de wagen maar eens een paar uur stil staan en dan weer in gang zetten, dat gaat een stuk lastiger. al hij eenmaal op gang is duurt het lang voordat hij het niet meer kan trekken maar met een volle wagen na een paar uur weer late draaien heb je meer pk voor nodig
ford8630power
@Fiat110-90 DT

Waarom zou je dat willen doen dan?
veeboertje
@ford8630power is broei niet goed veur koeien 😛 haha
Fiat110-90 DT
@ford8630power ooit als het uitkomt laden wij een paar uur eerder, en lossen wij tijdens het melken. en als er meer als 4500 kg in de wagen zit van 12 kuub met een tractor ervoor van 100 pk dan moet hij trekken
fordmerlo
Wij kunnen met onze ford 6640 een 20 kuubs wagen rondkrijgen en die is 85 pk alleen moet je dan de wagen nie af zetten mee mengen anders bende genaaid 😛 maar zoiets moet dan hendig gaan
joris ziengs
Wij hebben hier een 12 kuubs wagen, horizontaal en zoals de laatste dagen moet ik die tot de rand toe vullen, dan zit en 3 ton in. maar dan kun je het wel merken aan de trekker, vooral als je goed vast in mekaar gereden kuil er in een keer in gooit
brauheist
Nee
Bart Ebbers
Heeft de mengwagen een vertragingskast of niet? dat scheelt namelijk ook heel veel en wij doen trekker met zo ongeveer 110 pk mengwagen 15 kuub kan hij makkelijk aan hoe vol de mengwagen ook is. en wij hebben er ook geen vertragingskast op zitten

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
23
DEELNEMERS
17
WEERGAVES
0