Hallo, ik had een 4610 opt oog van mp af waar ik oook bij de vorige eigenaar naar ben wezen kijken.
maar de bussen zijn hoogtst waarschijnlijk stuk.
maar ik hoorde viavia dat er in dat type geen losse bussen zitten .. maar wat gaat het dan doen in de prijzen om ze te laten vervangen/opboren enz ps ik breng hem gewoon kaal naar de dealer de cyliners
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Opboren en overmaats zuigers is het goedkoopste, nieuwe zuigers moet je rekenen op ongeveer 120euro per stuk, wat het opboren kost weten wellicht andere TF'ers.
bedankt voor de informatie.ik zal dat even navragen bij de dealer
Een verbust onderblok heb je voor minder.
Heb wel een paar adressen daarvoor.
danku wel kun je me ff pb tje stuuren? met de gegevens
Moet je kijken wat het je dan gaat kosten.
Juist om dat risico heb ik destijds bij mijn 6710 gekozen voor een nieuwe motor ipv revisie. Het prijsverschil was me het risico niet waard. Scheelde 1500 gulden toen.
Grootste risico vind ik dat die liners zo dun zijn, en je moet ze ook nog nahonen meestal.
Bij veel van die revisiesetjes zoals van Agriline moet je wel nahonen want die zijn niet afgewerkt.
Productie van zulk soort onderdelen wordt vaak uitbesteed, maar wel verkocht onder de merknaam.
Zo haalde ik voor bv kopreviesies meestal de pakkingsets bij een revisiebedrijf hier in de buurt. Kwamen uit dezelfde fabriek als die in de Ford verpakking, maar kosten ongeveer de helft.