Hallo
we willen de brandstofpomp veranderen dat hij in 1x inspuit maar dat is nu 3x
weet iemand een website of kent hij iemand die daar iets van af weet stuur dan even een mailtje
ik heb me al suf gezocht op google maar ik kan daar niks over vinden.
graag geen onzinnige antwoorden
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Da's ff een kwestie van een chip dr in, dat kun je wel vragen bij het mechanisatiebedrijf Verschillende loonwerkers hebben dat hier ook gedaan, chip dr in, wordt hij iets sterker en een stuk zuiniger..
Afhankelijk van bouwjaar heb je dus mechanisch of electronische inspuitpomp
De Motor Ecu stuurt je brandstofpomp aan en die software moet je dus veranderen.
Je kunt er ook de software van een zwaarder type in proberen te laden,dit is echter niet zonder gevaar.Je kunt bij sommige nl niet terug naar oude waarden en dan heb je een waardeloze ecu van een dikke 1000 euro.
Ik heb op een beurs eens met iemand gesproken die dat kon maar ben zijn naam kwijt.
Je voldoet dan ook niet meer aan de tier eisen,nu nog geen probleem,maar als er binnenkort gekeurd gaat worden,heb je een probleem.
Deze spuiten ook maar 1 maal in.
Moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik die nog nooit op heb hoeven schroeven ,omdat die meestal al dik boven de pk's afgesteld staan.
hij trekt niet echt lekker door met de giertank lijkt net of die een beetje lui is
haha, maar die vallen toch ook niet zomaar op te schroeven?, moet hele pomp toch voor los?. kan wel dat ie ruim aan pks zit. wil wel trekken dat zeker
De mwm motoren zit een lijnpomp op die je zo los draait.. of hebben jullie rotor?
als het een lijnpomp is, is het een lange pomp met de verstuiverleidingen er bovenop, is het een rotor pomp dan zitten de verstuivers er in een cirkel op de kopse kant aan gemonteert. dus de verstuivers staan of in lijn, of in een rotorvorm aan de pomp