Aanhaal moment kop en drijfstang mwm td 228/226 ( Fendt/Renault)
Weet iemand de aanhaalmomenten van de drijfstang en de cilinderkop van de MWM td226/td228, deze motor zit in de fendt 615LSA en in de Renault 145 14 types
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Zo is het! Als je een trekker zo grondig geviseerd hebt (of bezig bent met) is het zonde om de motor niet te doen! Hoeveel uur staat erop het oranje kanon?
Van de winter de 6400 voor de waterrem met de pomp vol open
Nouja veel meer dan 120 pk komt er niet uit denk?
Hahaha, ik merk door je verhaal je enthousiasme al! Ben benieuwd om hem in het echt te bewonderen ga je hem nog voor de waterrem zetten met de pomp vol open of wil je gewoon meer rook produceren dan je buurman?
Zelfs met cabine was ie woester dan 3 Renaults en een Claas bij elkaar
Hahahahah! Hoeveel liter blokje ligt er in je cabrio en hoeveel pk kwam eruit?
Dan ga ik ook voor minimaal zoiets
Maar das geen echte Valmet he
Hahah maar dat verteld ie dan weer niet jou renault kan ook makkelijk 200 pk doen?
Nm. En voor de lagerschalen, als het 10.9 is 75 nm en als het 12.9 is
95Nm
Nee; ik hoef ze niet ; maar ik vond ze niet in de reacties
; vandaar .Cucses met de opbouw !!
Ja prima ! Zulke info hebben we wat aan !
En hoeveel pk geeft je Fiat maximaal nu dan met vervroegde pomp enz?
Zal ik je wat verklappen? Daar ging de 6400 maandag dik overheen
Maar Valmet pk's zijn nog geen Fiat pk's natuurlijk.
Blok is wel ffies groter dus dat is op zich logisch.
Maar je gaat dit jaar dus op de max met tt?
Haha maar wel Inter pks
Ja zeker moet toch m'n cabine en 540 compenseren he! Laat ik het zo zeggen, de turbo & demper stonden roodgloeiend en ik kan qua vermogen niet in de 5.5 ton NTTO
(vooral naar het filmpje van de waterrem)
Die krijg je tzt wel te zien ga hem niet op YouTube zetten denk ik
Hihi
Misschien ook wel een versnelling harder rijden dan in de 4.5 waar vermogen vrij is
Nee maar als de demper onder de motorkap begint te verkleuren dan zit er wel temperatuur in het blokkie! En dat bleek ook wel dus