John deere 6130

Wie weet of dit type een electronische brandstof pomp heeft hij is van 2008 mischien maakt dit wat uit maar dat weet ik niet alvast bedankt

Deel dit topic

Reacties

RobinBos
Naar mijn weten hebben die allemaal een common rail brandstof systeem, electronische geregeld dus.
koenjohndeere
Jah een amat van me had een nh en die had volgens hem geen electronische
walker1
Staat dat niet in de boekjes?
renault351
tractordata.com/farm-tractors/005/…

oftwel: common rail dus electronisch 😉
walker1
Heb hier ook een 6130, maar ik weet het zo niet wat voor brandstofpomp en heb nu ook geen zin om het op te zoeken.
koenjohndeere
Volgens dat schema heeft hij dit aan pk: Rated Power (EC 97/98): 129.8 hp [96.8 kW] maar bij mijn wete altijd maar 85
JD3010
@renault351 Je link is een 6130D, deze is anders dan een 6130. Maar is ook common rail.
koenjohndeere
Zou je deze pompen ook open kunnen zetten
JD3010
@koenjohndeere Dat zal electronisch geregeld worden. Dus zelf openzetten zal niet gaan.
heimans
Nee, daar valt als gewone sleutelaar niet zoveel aan te doen.
RobinBos
@koenjohndeere ze zijn goed te chippen, die motoren komen van zichzelf wat traag opgang en lijken daarom lui, terwijl ze vaak wel hun vermogen leveren. Door middel van chippen kunnen ze er wat meer pit uit krijgen. Hierdoor voldoen ze alleen niet meer aan de emissie eissen, daarom lopen ze af fabriek niet met die afstelling 😉
renault351
@JD3010
In de 'normale' 6130 ligt ook een Common rail motor idd 😉
maar als ik vragen mag, wat is dan het verschil tussen die 2 ?
renault351
@RobinBos
daarmee moet je ook weer oppassen met de garantie en dat soort dingen, fabrikanten zijn er vaak niet blij mee als het zomaar bij iemand gedaan wordt.
alhoewel er tegenwoordig verschillende merken die het zelf aanbieden.
RobinBos
@renault351 een 6130D kun jezien als de uitgeklede variant van de 6130R.
Het type waar jij de link van gaf heeft het motor vermogen op de motorkap staan, nieuwe type aanduiding, en de trekker van koenjohndeere is er nog eentje van voordat het motor vermogen op de kap stond.
koenjohndeere
Nee maar hij is uit de garantie maar ik kan du sniets doen met di epomop
renault351
@RobinBos aha, op die manier 😉

nee, zelf kan je er niks aan veranderen
JD3010
@renault351 Die 6130D wordt in Mexico gebouwd en is veel eenvoudiger. In Europa (bijna) alleen voor de zuidelijke landen. Als je goed kijk, zit er ook de cabine op van de 5R-serie. Op de USA-site van deere kun je er meer van vinden. Ik heb ze vorig jaar ook alleen maar acht een hek zien staan.
jd4050
@koenjohndeere

Dan moet je m laten chippen, dat voel je wel.
Bolscher
Zijn jullie niet verward met het nieuwe typenummer? In 2008 waren die er toch nog niet?
JD3010
Quote @jd4050:
Dan moet je m laten chippen, dat voel je wel.
Ook in de portemonnee. 😉
JD3010
@Bolscher Dit is nog met de oude typeaanduiding.
jd4050
@JD3010

goedkoper als een andere sterkere trekker
JD3010
@jd4050 Ja, dat is ook waar.

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
23
DEELNEMERS
8
WEERGAVES
0