Interview met de Nederlands Kampioen in de 10 ton

Interview met de Nederlands kampioen in de standaardklasse 10 ton: Bert Kok uit Lexmond met een New Holland TG 230.

Dit is de Fendt-klasse en dan win jij met een New Holland.
Ja, zo hoort dat he.

En hoe deed je dat?

Het enige wat ik anders heb gedaan is dat ik niet heb geschakeld. Een versnelling en rijden.
Was dat de manier om deze dag te winnen of doe je dat wel vaker?
Nee, dit was de eerste keer.

Is het niet een grote gok om zoiets op een NK voor de eerste keer te proberen?
Ja, je moet wel eens gokken he.

Ben je een vaste deelnemer van de NK's?

Dit is de derde maal dat ik meedoe. Drie keer is scheepsrecht dus. Mijn broer Hanco reed met de 8970 de dubbelfinale tegen Arnoud Sterk die ook bij ons uit Lexmond komt. Dat die twee in de finale precies dezelfde afstand trokken dat is toch niet normaal. Gelukkig won Hanco uiteindelijk toch van Arnoud zodat wij met ons loonbedrijf 1 en 2 zijn. Staan er 10 Fendt-tractoren op rij achter ons? Goh, dan blijkt maar hoe goed de New Holland's zijn.

Jullie hebben enkel New Holland-tractoren op jullie bedrijf?

Ja, op ons loonbedrijf hebben we allemaal New Holland's. Er werken zo'n 60 man. We zitten veel in cultuurtechniek en grondverzet en ook in het recyclen doen we best wel veel en dan heb je het agrarisch loonwerk nog..

Bron: Truck en Tractor Pulling Magazine, oktober 2009.

Deel dit topic

Reacties

tractorquintentje
Aiai, ik heb het gevoel dat hier een grote discussie gaat ontstaan 😃
Loonwerker_Erwin
Ik zal maar niet happen, waar je op aast waarschijnlijk 😉
ford8630power
Idd, gewoon niks zeggen 😉
RobinBos
Mooie prestatie 😄
hier in de buurt winnen ook altijd de fendts, komt omdat er niet veel andere trekkers zijn voor in die klasse 😛
maar een klasse lichter, de 8 ton, daar moeten de varios het altijd afleggen 😃
NewHollandErik
Hahaha. Vond het wel een mooi stukje, die wou ik jullie niet onthouden.. 😛
nht8040
Haha hier in belgie is het net het zelfde NH vooraan en fendt der achter 😄
maar bij ons is het de 11.5 ton
FENDTfarmer
Een beetje een zielig verhaaltje.
nht8040
Waarom is dit dan zielig ?
FENDTfarmer
Hoe die man praat in dat interview. alsof die nu nog serieus genomen word..
HOOIJMAN
"goh dan blijkt wel hoe goed New Hollands zijn" :S :S 😃

als je `m zo opdraait red je het met een 824 zoals deze ook wel om hem dr af te slepen..


grondverzetter
Dat eerste filmpje van martijn..

jonge jonge wat een klootzak ja, heeft maar geluk dat de baan knoeperd hard is, dat de hydroslep dat toelaat dat hij de wagen zo haaks om mag gooien...

beetje verstand
Fendforever
Ja ik het niet hrlemmaal eerlijk .
verder zeg ik maar niks 😃
RobinBos
@martijn, ik geloof dat je dan met de fendt toch aan het kortste eind trekt, want die heeft een vloeistof koppeling, ding kan je wel vast lassen, maar dan gaat je turbo shift binnen no-time in rook op 😛 trek je alsnog aan het kortste eind 😛
ruupie
Waarom zou het niet eerlijk zijn dat je die kop om mag trekken... zo haal je alles uit de kast haha.

en die fendt uit denemarken oid is best leuk maar daar staat die kar helemaal nie zo afgesteld als hier in nederland.

kheb t in de vakantie zelf mogen mee maken maar das wel ff n tikkie anders als hier...
Ja die fendt is een leuk ding nie 😃, haha als je die tg naar denemarken ofzo stuurt word ie vast nog wel eens geregeld in pan gehakt haha, hier heeft ie gewoon niks geen tegenstanders op hetzelfde niveau, ja die andere nh van hun..

en dat om gerop van die kop is wel mooi om te zien ja haha, mooi laten gaan 😃
Emiel
De rook in dat tweede filmpje zakt gewoon naar de grond, niet heel schoon dus 😛

het filpje van de puul waarmee hij nederlands kampioen werd
Wel mooi trouwens op het nk in de 7.5 ton allemaaal inters en 1 ford tw35 raad is wie er eerste werd
tractorquintentje
Een 1455 ??? 😃
guy
@ martijn, je mag een fendt nog volledig openschroeven, qua pk's zal die dan toch nog te kort komen vrees ik bij zo'n tg230, die hebben een cilinderinhoud van 8.2 liter, een fendt 824 heeft maar een 6.8... een verschil van bijna 2 liter... vergelijk appels met appels. Moest een fendt ooit zo een trekker uitbrengen met zo'n motorinhoud, pas dan kan kunnen we er eens over discussieren he 😛
guy
Op trekker trek kan je echt GEEN trekker gana keuren, want het hangt van zoveel dingen af, bannligging, banden, chauffeur pf weet ikveel..
Nee die hele dike tw35
fendt716
Jammer dat je zon nh eerst moet opschroeven om te kunnen winnen..
nht8040
Als je wil mee doen aan een kampioenschap moet je je trekker bijna zeker opschroeven of je kan niet mee of het nu fendt of nh is (een orginele trekker is zeldzaam op een kampioenschap)
tractorquintentje
@nht8040: is jullie T dan opgeschroeft??? 😛
nht8040
Hij doet rond de 330-40pk (zonder er aan geprutst te hebben) en standaard (volgens het boekje) zou het 313 ofzo iet moeten zijn.
nht8040
Maar bij NH heeft ie meestal wat meer dan in het boekje
fendt716
Kortom dat kampioen is flut weet je nog niks gewoon alles orgineel dan kun je beoordelen
FENDTfarmer
Zon nh staat trouwens wel bekend als echt een trekkanon! puur voor de markt waar dit soort trekkers voor zijn gemaakt zijn de vlaktes met graanvelden oid waar deze trekkers voor een grote cultivator staan en het werk doen. dit verklaard ook wel wat waarom ze zon grote motor hebben dan houden ze wat beter vast
guy
Nh heeft al altijd een gotere motor gehad tegenover een fendt ronald
fendtkubota
Ja kan lang iet zeggen dat een nh beter is als eender welk merk als de andere merken hun banden niet zo plat zetten en zoveel bijschroeven zijn ook niet zoveel gekken zon dure trekker effe opschroeven voor trekkertrek en wat ze zeggen van vloeistof koppeling dat klopt niet want bij hogere toeren werkt die niet 😉
nht8040
Als ik effe de uitslag bekijkt staan die bijna allemaal open zeker die JCB JD en 920 en 824 die kunnen anders zeker niet mee. en die fendtjes zullen ook wel bij hebben
guy
@fendtkubota, wie mee doet aan trekker trek zonder hem open te schroeven, die blijft beter thuis hoor.
RobinBos
Die vloeistofkoppeling doet ook bij hogere toeren gewoon mee hoor, maar op het moment dat er zoveel vermogen doorheen gaat kost dat ook ontzettend veel vermogen, hoe lager in toeren, hoe meer verlies, zo'n ding zou ik dus nooit in mijn trekker willen hebben, als ik gas geef wil ik ook dat er wat gebeurt, als ik wil dat hij rustig wegrijd laat ik de koppeling zelf wel langzaam opkomen.
1046
Let wel eve op dat de 10 ton pk vrij is bij de ntto , dus je mag em maxope zette, de klasses lichter dan 10 ton zijn wel pk limieten aan verbonden
fendt-412
Vario's zit niet eens meer een vloeistofkoppeling in 😉 Wordt elektronisch geregeld, dat hij bij een X aantal procenten toerental verlies snelheid minderd om toeren te houden.
Dit kun je ook nog uitschakelen, is niet van toepassing bij vario's.

Voor trekkerslep is het misschien nadelig, voor het gewone werk is het toch een stuk behoud voor motor en versnellingsbak, gekke klappen of trillingen worden allemaal opgevangen. Kan je wel zien aan de staat van die ZF bakken die uit die oudere trekkers komen, liggen namelijk ook in andere trekkers zonder vloeistofkoppeling.
kroes
Volgens mij snappen hier een paar mensen de NTTO regels nog niet helemaal.

In het regelement staat bijvoorbeeld dat een trekker die deelneemt in de standaardklasse voorzien moet zijn van de standaard brandstofpomp. Volgens mij is dat wat anders als deze NH. Ga eens goed onder de kap kijken, en je komt een brandstofpomp tegen die daar niet hoort te zitten, en veel gebruikt wordt op oudere vrachtwagens met plunjers die bijna 1,5x zo groot zijn als standaard.

Verder vraag ik me dan af hoe moeilijk het is om te winnen met meer als 400pk aan boord op een baan waar puur op snelheid gereden moet worden, omdat deze simpelweg zo nat is, dat er totaal geen grip inzit. Op een evenement dat gesponsord wordt door uiteraard een NH-dealer, waar s'morgens 2prachtige banen liggen waar dan opeens een enorme hoeveelheid water ingebracht moet worden. Beetje vreemd als de banen er zo mooi bij liggen mijns inziens. Daarbij komt kijken dat er gereden wordt met een sleepwagenafstelling waar alleen wat bereikt kan worden door snelheid. De 70meter in de finale komt iedereen overheen, waarna opeens de messen zo hard de grond ingaan, dat degene met de meeste snelheid nog het verst doortrekt toevallig. Bij alle trekkers die getrokken hadden volgt het standaard commentaar: Ja maar wacht maar tot de NewHollands van KOK komen. Oftewel we hebben van tevoren al bepaald wie er gaat en wie er moet winnen. Of trek ik nu een foute conclusie? Je kunt me veel wijsmaken, maar niet dat dit geen doorgestoken kaart is. Het straalde er aan alle kanten van af.

Ook vraag ik me dan af, als die NewHollands van hen werkelijk zo goed zijn, waarom redden ze het dan alleen op zo'n waardeloze baan als op het NK? In Putten deed geachte heer KOK ook mee met deze TG230. In Putten ligt tenminste een baan waarop de deelnemers aan elkaar gewaagd zijn, en waarop iedereen grip kan creeren. Op zo'n zware kleibaan, kan tenminste een trekkertrek verreden worden, dat is wat anders als spelen in een zand/klei-bak, waarop je alleen domweg gas hoeft te geven. Als die NewHolland werkelijk zo goed is, waarom komt hij dan in Putten op die prachtige baan niet verder als een 10e plaats? Waar trekkers met 150pk hem er gewoon even dik afrijden en meneer KOK die van tevoren nog zo'n grote mond had over dat hij het wel even voor zou doen, nadietijd niet zo'n grote mond meer had.

Als hij met ze NEwHollands eens meedeed in bijv. Wekerom/Speuld/Putten of een andere wedstrijd met een mooie zware kleibaan, komt hij never op het podium, want grip heeftie niet. Zo'n wedstrijd op een fatsoenlijke baan is voor de deelnemers veel leuker, en voor het publiek zeker veel mooier om naar te kijken.

En degene die een paar reacties terug zei dat die trekkers opgevoerd waren kan ik bij deze vertellen dat de Fendt920, JohnDeere6920, JCB Fastrac 150 en Fendt Xylon 524 geen één van allen opgevoerd zijn. Deze vier trekkers zijn volkomen standaard.
HOOIJMAN
Dur zal best een standaard pomp op zitten.. en die kuj ook los draaien.. en hij zou toch ergens anders ook nog 1ste moeten zijn geweest voordat ie met het nk mee mag doen..
1046
Bij ons in de buurt , dus ook bij kok, trekke de manne van kok wel de rest van de baan af, dat ze nie in putte of speuld rije heeft ook te make met de zaak van hun , ook hun werken wel eens op zaterdag, of ze hebbe een wedstrijd korterbij, en bij ons liggen ook zware klaaibane
guy
Hier in belgie mag je schroeven zoveel je wil! en hier heeft ook een nh gewonnen zonder vriendjespolitiek. het was ook voor de neus van 3 fendts, mensen die ook iedere week naar een trekker-trek gaan.
1046
En dat er een nh of ford gewonnen heeft was ook enkelt in de 10 en 7,5 ton
guy
Wil dat dan zeggen dat ze in NL allemaal met een standaard origine trekker rijden??? Zonder openschroeven? komaan zeg, en wie gaat er hem nu gaan bezighouden met een andere pomp op zn trekker te monteren, als ie enkel op trekkertrek staat ok, maar al die trekkers zoals die nh's, die fendt's, die werken toch nog iedere dag he
deutzgek
De brandstofpompen van kok zijn niet orgineel meer
1046
Haha wat is standaard , de meeste zijn wel opgeschroefd , maar wij zitte met pk limieten bij de ntto , behalve de 10 ton , die is vrij
1046
Maar als je er protest tege heb , dan moet je dat aankaarte bij de ntto , dan gaan ze pas controlere
Fendt916
Nee hier is wel het een en ander aan gedaan maja als ze het goedkeuren waarom niet ? mooi dat ze gewonnen hebben!
guy
Hier is de pk vrij, enkel het gewicht telt
1046
Ze zegge der niks van , dus ja...............
nht8040
@kroes: je zegt van de trekker met de hoogste snelheid wint dan moet er volgens mij een fendt winnen die komen altij aangestormd dus dat klopt al niet en van die baan ik rij zelf veel liever op een harde klei baan dan komen de echte powers boven en rij zelf met NH (wat dan nadelig is volgens jou)
en volgens jou kunnen die jcb jd en kleine fendt's mee met die 900-reeks da klopt toch niet helemaal hoor
guy
@1046, hoeveel pk doet de jouwe, op aftakas dan?
1046
Bane zoals in alphen zoude verbode moete worde, de meeste ntto wedstrijde worde op klei verrede en nie op zand, dus de degene die op klei kwalificeerd is vaak in et nadeel
1046
Guy , maar 99
deutzgek
Ik vin het wel mooi zo hoe die nh tegen die fendt s te keer gaan
1046
Was ook mooi , hahahaha, en zeker omdat ze bij ons uut de buurt kome
guy
Maar 99? deed origineel toch meer? (als ik me de oude 46 van mn collega kan herinneren)
deutzgek
Ja precies 1046 je hart gaat er sneller van kloppen.
kroes
@nht8040, hoho dat bedoel ik niet, dat is een misverstand. Ik bedoel absoluut niet niet dat je met een newholland in het nadeel bent op een harde kleibaan, ik bedoelde dat hun newhollands in het nadeel zijn, want gewichtsverdeling, bandenprofiel en spanning hebben zij lang niet optimaal. Als je het wel goed voor elkaar hebt, kun je met een newholland op een harde baan net zo goed winnen als met een fendt. In het algemeen ben ik met je eens, dat de Fendts vaak wel erg hard rijden ja, maar dat is ook alleen maar aan het begin als het nog licht trekt. Op het moment dat het zwaar begint te worden, zakt hun snelheid net zo goed als bij een schakelbak. Degene die het meeste vermogen heeft, kan aan het eind gewoon het hardste rijden, ook al ga je aan het begin misschien niet zo hard, aan het eind gaan die newhollands van hun harder als de fendts. Zie de youtube filmpjes.

Ik rijd ook veel liever op de hele zware banen. Ben helemaal met je eens, dat dan tenminste de echte kracht eruit komt, maar ben niet met je eens, dat die kleine trekkers niet mee kunnen komen met de grote, bij een goede baan en goede sleepwagenafstelling komen ze net zo ver als een grote als ze de boel goed voor elkaar hebben. Zie uitslagen 2009 van Wekerom, Putten, Speuld, Harskamp, Tzum, enz
1046
Een 1046 heeft van de fabriek af , maar 98,9 pk op de pto en 104,7 op de motor , maar de peekaas van de mijne , wat ik vermeld , zijn gemete bij de ntto , bij onze dealer geeft ie 105 pk aan op de pto
magerehein
Building the best,Case IH Racine
guy
Dat zijn geweldige trekkers om daarmee eens een dagje te ploegen ofzo he 😛
1046
Tg............. hij is blauw van buite , maar rood onder de kap

hihihi
nht8040
Ja soms kan een kleinere trekker mee maar over't algemeen staan die met de meeste pk's bovenaan.
kroes
Standaardklasse tot 10000 kg:
1 Aart Kroes Elspeet JCB Fastrac 150 F.P. 93,64
2 Adriaan van de Steeg Uddel John Deere 6920 F.P. 88,18
3 Henri van de Bunt Nijkerk Case International 7250 F.P. 87,60
4 Ronald Haverlag Nijkerkerveen Fendt 930 F.P. 87,21
5 Evert Kroes Elspeet Fendt Xylon 524 F.P. 84,54
6 Bouwheer Lunteren John Deere 7810 93,13
7 Nijborg Renswoude International 1246 92,70
8 Van Dijk Otterlo John Deere 6030 91,55
9 Gerrit Buijtenhuis Kootwijkerbroek Fendt 920 89,96
10 Gerard Geurtsen Ederveen John Deere 7710 89,81
11 Bouwheer Lunteren John Deere 7810 86,22
12 Gerard van Dijk Wekerom New Holland T7050 80,30
13 Bouwheer Lunteren Deutz TVT 78,87

Standaardklasse tot 10000 kg:
1 Gerrit Buitenhuis Uddel Fendt 920 97,04
2 Hans Versteeg Uddel Fendt 920 96,82
3 Arnoud van Hierden Meerveld John Deere 7930 96,61
4 Evert Kroes Elspeet Fendt Xylon 524 95,60
5 Gerbert Kuyt Elspeet John Deere 7930 95,23
6 Hendri van de Bunt Nijkerk Case International 7250 94,86
7 Gertjan van Ginkel Harskamp Fendt 824 94,78
8 Donkersgoed Voorthuizen Fendt 818 94,45
9 Van Panhuis Emst Fendt 94,34
10 Erik Dijkgraaf Elspeet Massey Ferguson 7490 88,22

Standaardklasse tot 10000 kg:
1 Hans Versteeg Uddel Fendt 920 97,29
2 Adriaan van de Steeg Uddel John Deere 6920 86,38
3 Arnoud van Hierden Putten John Deere 7930 85,61
4 Jeroen Hop Nijkerk Case International 1455 XL 84,95
5 Wout Sterk Lexmond Fendt 936 84,66
6 Wouter van Donkersgoed Voorthuizen Fendt 818 83,85
7 Wilco van Harten Waarder Fendt 930 82,84
8 Gert Buitenhuis Elspeet Fendt 920 81,04
9 Jan Kroes Elspeet JCB Fastrac 150 81,03
10 Bert Kok Lexmond New Holland TG 230 80,64
11 Sander Schoonderwoerd Dordrecht Case International 1455 XL 80,12
12 Ronald Haverlag Nijkerkerveen Fendt 820 79,94
13 Mathijs van de Wind Putten John Deere 7830 79,61
14 Arnoud Sterk Lexmond Fendt 930 79,57
15 Hendri van de Bunt Nijkerk Case International 7250 79,52
16 Edwin Borgstein Nijkerkerveen Fendt 924 79,17
17 Gertjan van Elst Stoutenburg Fendt 920 78,52
17 Luuk Wessel Holten New Holland T8030 78,52
19 Evert Kroes Elspeet Fendt Xylon 524 78,03
20 Henk Bokkers Nijkerk Fendt 916 76,58
21 Wouter Timmer Ermelo New Holland T7050 75,86
22 Gertjan van Ginkel Nijkerk Fendt 824 74,24
22 Peter van Loenen Putten John Deere 6030 74,24
24 Firma Kamphorst Ermelo Massey Ferguson 8240 74,13
25 Johan van de Kieft Barneveld International 1455 XL 73,97
26 Dirk van Beek Renswoude International 1246 73,92
27 Daan van de Wetering Stoutenburg Fendt 924 73,72
28 Marcel Verhoef Nijkerk Fendt 916 73,56
29 Janneke Kap Renswoude Fendt 816 73,20
30 Gerard Franke Putten Fendt 818 70,87

Standaardklasse tot 10000 kg:
1 Hendrie van de Bunt Nijkerk Case International 7250 F.P. 90,02
2 Jeffrey Paulusse Bergen op Zoom New Holland 8870 F.P. 89,13
3 Adriaan van de Steeg Uddel John Deere 6920 F.P. 88,10
4 Peter Hijwegen Nijkerkerveen Fendt 820 F.P. 85,77
5 Sippe Heeringa Terzool Fendt 918 F.P. 85,26
6 Gerard Geurtsen Scherpenzeel John Deere 7710 F.P. --
7 Sible Nauta Tzum John Deere 7920 99,36
8 Floris van Binsbergen Bears Fendt 820 98,95
9 Dirk-Johannes Steenstra Tzum Case MX 220 98,53
10 Rutger Agricola Terzool Fendt 820 98,19
11 Joh. Heeringa Sibrandabuorren Fendt 930 96,92
12 A.J. Kroondijk Oosterend New Holland 8770 94,64
13 Marco Jansma Rotstergaast New Holland T7040 91,40
14 Richard Heslinga Boksum Fendt 924 91,22
15 Evert Schoneveld Ferwoude New Holland T7050 88,73
16 Gerrit Faber Oosterend Ford 8360 88,62
17 Coen Rameau Tzum John Deere 8100 85,12
18 Anne de Boer Lollum Massey Ferguson 7485 84,93
19 Sybren van de Kooi Achlum Claas Axion 810 84,61
20 Kieftenburg Pingjum New Holland G240 83,58
21 Wiebren Plantinga Ferwoude New Holland T7030 83,24

Standaardklasse tot 10000 kg:
1 Adriaan van de Steeg Uddel John Deere 6920 F.P. 92,36
2 Gebr Bouwman Staphorst John Deere 6030 F.P. 89,32
3 Wilco van Harten Waarder Fendt 930 F.P. 86,50
4 Eric Hoeve Staphorst John Deere 7710 94,48
5 Henry van de Bunt Nijkerk Case International 7250 93,94
6 Bernard Dunnink Staphorst New Holland T7040 93,44
7 Rene Trompetter Rouveen Ford 8670 90,88
8 Marco de Gorter Bloemberg New Holland T7060 90,17
9 Arjan Kleine Bloemberg New Holland T7050 89,14



Volgens mij zeggen deze uitslagen toch wel genoeg dat er met een kleine trekker ook zeker kansen zijn
1046
Dat ligt er in welke klasse, nht8040
1046
Wie zegt dat die standaard zijn???????? is 10 ton , dus pk vrij
kroes
De uitslagen zijn allemaal van afgelopen jaar en allemaal van 10ton
kroes
Welke er wel en niet standaard zijn allemaal dat weet ik niet, maar de 4trekkers die ik al eerder genoemd heb zijn het in ieder geval wel en dan praat je toch over een 4-cilinder met 145pk, 2 6-cilinder met circa 150pk en de 920 met 220pk. En deze komen toch ook nogal eens geregeld redelijk hoog in de klassementen te staan met meerdere podiumplaatsen. Het kan dus egt wel.
nht8040
Het kan ook zijn omdat hier in belgie is de zwaarste klasse 11.5ton en bij de 10 ton dan komen die grote trekkers niet volledig tot hun recht(je kan soms geen gewichten hangen) en in de 11.5 ton kan je gewichten hangen waar je wil
en daar komen kleinere trekkers vaak pk's te kort.
bij ons is de 9.5T wat bij jullie 10T is.
1046
Heb je ze voor de waterrem gezien dan , volgens mij lees je de standaard gegevens op
kroes
Dat is in de 11.5ton inderdaad het geval. Daarom vind ik de 10ton ook zo'n mooie klasse er liggen kansen voor grote en voor kleine trekkers. De grote vanwegen hun vermogen en snelheid bijv. en de kleine vanwege hun goede gewichtsverdeling.
deutzgek
Banden is alles
kroes
Neenee, ik heb ze alle 4 zelf voor de waterrem gezien.
kroes
Veel maar niet alles
1046
Het hele spelletje is een combinatie van vele factore, en als alles klopt doe je goed mee
kroes
Precies en dan moet je nog veel geluk hebben en op de goede kant van de baan rijden in de juiste versnelling en met het juiste toerental. En juist door de vele factoren blijft het zo mooi, omdat er dan variatie op het podium ontstaat
Ik zou nog een beetje harder happen kroes


fendts rijen nooit snel ook niet op het nee hor
defect
Ey kroes je vergeet één ding te zeggen over putten.. dat et een geweldige prutbaan was.. in putten moetten ze eerst is een cursusje ´hoe leg ik een goede kleibaan aan´. En kok wint nog niet door de pk´s maar door de prachtige banden die er onder de machine liggen.. wat doen die 900ers het toch goed..
NewHollandErik
Dit topic is bijna elk jaar weer actueel. 😃

Uitslagen NK Alphen 2012
1. New Holland
2. Fendt 920
3. Fendt 930
4. Belarus
5. Case International
6. Case International
7. Fendt 936
8. Fendt 828
Loonwerker_Erwin
@NewHollandErik zeg dan ook effe hoeveel verschil dr tussen de nummer 1 en 2 zat, scheelt zeer weinig 😉
NewHollandErik
Ik snapte het systeem niet. Tellen ze beiden afstanden gewoon bij elkaar op of telt de tweede?
Loonwerker_Erwin
@NewHollandErik 2 pogingen om een fullpull te halen en dan finale

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
82
DEELNEMERS
24
WEERGAVES
9