TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Commandant nr 4 of 5 nemen en hele trekker mee poetsen, je haalt dan als ware heeeeel dun laagje lak eraf waardoor die weer als nieuw glimt
En verder, als je hem laat spuiten zou ik iig het voorbereidende werk zelf doen, anders kun je beter een andere kopen op marktplaats die al gespoten ís
goedkoopste zelfdoen uiteraard, compressor kun je wel ergens lenen of heb je al, ff waterafscheider en spuitpistool regelen. beetje schuren, oefenen beeje verf 20 euro per pot.
10 potten verf, maakt 200+100 onvoorziene kosten ben je voor 300 klaar.
Een compressor heeft toch bijna elke boer staan, en spuiten kun je ook leren.
Is de 1055 al klaar?
Spuiten is niet zo moeilijk, gewoon wat oefenen en zorgen dat je een fatsoenlijke plek hebt om te spuiten, een goede compressor en spuitpistool. Heb zelf pistool van 30e, bevalt super
@ yanmarman.. ja dat spuiten moet je wel kunnen, ik heb het een collega (uit de spuithal) gevraagt en die heeft veel tips gegeven dan stelt het niet heel veel meer voor. Tip: voldoende licht!! Niet met 1 bouwlamp ofzo zitten prutsen echt goed licht uit verschillende richtingen!!
vala meer moe da nie zijn en tis nog mooi ook
dan kun je goed zien waar voldoende verf zit, of waar eigelijk al te veel zit.
tijdje terug heb ik bij een auto/vrachtwagen spuiter een nieuwe spuitcabine geinstalleerd.
alleen aan verlichting trekt dat al ruim 45Ampere 8O er zit dan 4 lichtlijnen in 2 op 1mtr50 en 2 in de boven hoek