Hoi allemaal,
Ik heb een paar vragen over de 946:
Hoe zijn de versnellingen gegroepeerd, is het een zesbak of een vierbak?
En met de poken tussen de benen is dat de eerste versie?
En kan zo'n trekker 40 km/h lopen bij 2400 motertoeren?
Ik kan namelijk nog aan zo'n trekker komen, maar 40 km leek me nogal veel, terwijl ie normaal 28 loopt bij 2200 toeren.
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
1974 tot 1977 is top snelheid 35km
en dan is het maar net watvoor banden eronder zitten
3 groepen en 6 versnellingen
de eersten hebben volgens mij midden schakeling
maar met comfort cabine hebbe ze het altijd past het anders niet met de lange poken
Er zitten 600-65r38 banden onder, maar als het de eerste serie is, dan zal 40 km/h wel moeilijk worden. lijkt me.
Wij hebben als dubbellucht op onze 946 18.4R38 liggen, trekker weet ik zo niet. Maar die van ons loopt ook lang geen 40 km/h.
dat heb je een hele speciale
dus ja ik kan het ook niet helpen.
(het is een zijschakeling met 4 groepen
Ik ben inmiddels heel wat wijzer geworden, het is dus allemaal redelijk standaard.
Die 1055 waar ik op reed, die had ook de lage groep op twee plekken zitten, tegenover de achteruit, en tegenover de hoge groep. vandaar dat ik dacht dat het zelfde pricncipe ook werd toegepast bij de 946.