Hallo,
Ik zou graag mijn Ford iets meer diesel willen geven, ik heb gehoord dat er een plaatje met 2 boutjes zit dat daar 2 schijfjes zit die je moet verdraaien? Bij mij zit dat plaatje er wel maar er zit ook een slangetje aan. Dus de vraag, hoe moet ik hem opdraaien?
Vraag niet waarom ik dit wil, ik wil gewoon antwoord op mijn vraag haha.
Bedankt alvast!
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Ben je nu tevreden, denk wel dat meerdere hier dit ook denken...
CAV-inspuitpomp: annatefka.com/perkins/cav-pomp.pdf/
Ja, dat ovale plaatje met 2 verzegelde schroefjes.
Het ''slangetje '' is mij onbekend.
histoparts.com/images/producten/…
Deze bedoelde ik
Ja, ik zie het. Hetzelfde stelmechanisme zit achter het plaatje.
(Stelschroefjes moeten 1 voor 1 voor de opening worden gedraaid om ze los/vast te draaien.
histoparts.com/images/producten/…
(Ik heb zo'n plaatje nog nooit losgehaald).
(Stelschroefjes moeten 1 voor 1 voor de opening worden gedraaid om ze los/vast te draaien.
Dit snap ik niet?
P.S.: zet een merktekentje van de originele stand op de schijfjes.
Als je er verstand van hebt, en het juiste gereedschap, dan hoeft het niet slecht te zijn voor de motor. Begin je in het wilde weg aan de brandstofpomp te sleutelen, dan kan het hele zooitje in 10 minuten volledig in de soep lopen. Verder geef ik geen tips of advies, ik zeg alleen: Blijf er af.
en dat roken wat maakt dat nou uit laat hem mooi orgineel is veel beter