Hallo,
Willen jullie mij iets meer vertellen over de tm 140 of het goede traktoren zijn en of jullie er al problemen mee gehad hebben enz...
mvg
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Mooie simpele sterke trekkers!
ik zou eerder voor een 135 of 150 gaan. zijn wat zuiniger en vooral minder lawaaiig. de koelvin van die nieuwe serie hoor je van 10 km al aan komen janken. owja en van die bak is niets van waar. zeer betrouwbare versnellingsbakken!
En zoals het met alle machines is, als je dr normaal mee omgaat heb je dr een geweldige trekker aan
er zit ergens een versnelling die niet altijd fijn schakeld.
Ik heb zelf in een 60erie en een tm gereden en ze deden dat beide.
Geen probleem ze gaan ook niet kapot voeld alleen raar.
klopt dat is tussen b3 en 4 dat hebben ze van nieuws af aan hoor. dat is wat mij toen met tt ook in problemen bracht. maar das gewoon een groepenschakeling die iets meer tijd kost
ja dat hebben alle tm's en 60 series. net als de T6000 serie met range command bak
ligt eraan wat voor bak je erin hebt.... op de latere series kon je ook de powercommand bak krijgen das full powershift ( 18 of 19 trappen) maar de rangecommand ( ABC bak) heeft t in die types ook. groot nadeel van die full powershift is de veel grotere vermogensbehoefte.
slleen in de b3 naaar b4
meestal ligt dat aan slecht remmende wagens/dumpers
wij hebben nog nooit wat met de remmen gehad. maar de remmen van de wagens staan wel vlijmscherp afgesteld
nee ik ook niet, miss de belgische lucht ofzo
kan aan zoveel dingen liggen, en weet niet wat voor problemen jullie ermee gehad hebben?
Bij 4400 4600 uur sneuvelen de versterkte voorassen... zelf al keer meegemaakt bij loonbedrijf waar ik werkte. .. 3 x tm140
Allemaal rond de 4400 4600 uur spul aan gort gedraaid
En de elektronischezooi is waardeloos.
Daarentegen motorisch wel ok. Wil je goede tm... neem dan van de eerste tm serie een tm165... die gaan maar door..vooral als je ze wat kietelt hihi
wij op t werk een 135 en een 120 beiden met ruim 170pk. met 8000 en 12000 uur zo goed als probleemloos. als k nou echt een zwakke plek moet noemen, vooraskeringen gaan nog wel es lek. maar verder mankeren ze zelden wat
Mijn buurjongen vindt het niks zijn mening ik heb er nooit mee gereden dus ik kan niet oordelen
@turbo broekie als hij 10000uren heeft mag er al is iets aan komen,het nieuwe is er dan wel al af.
en meestal vergaan die o-ringen door het gebruik van verkeerde olie. Altijd minerale LHM olie bij deze typen. dot4 remolie vreet alle rubbers op