Hallo,
2 vraagjes, mijn splitter klopt niet helemaal, hij geeft stationair geen olie aan de hef/hydrauliek, wat is hiertegen te doen? Heb m al los gehaf maar werd er weinig wijzer van... (pomp is goed)
en kan ik op de olieleiding van het sturen een kogelkraan zetten zodat ik alle olie beschikbaar heb voor een houtklover? Dus dat ik hem neerzet, kraan omzet, en sneller kan kloven met minder toeren? Zonder dat de splitter of iets verrot gaat...
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Ik zit te denken dat het aanzuigfilter vervuild is en de pomp te weinig zuigt op stationair toerental.
De kogelkraan lijkt me overbodig. Als je niet stuurt geeft het voorrangsventiel toch alle olie naar hydrauliek?
Heb volgas 30liter
Ja, het "hydrauliekfilter zit (onder de stoel) onder "het deksletje met 3 boutjes".
Het aanzuigfilter zit in het verlengde van de aanzuigbuis.
Zou alleen een dubbele pomp dit probleem oplossen met de volledig hydraulische stuurbekrachtiging?
De deutzen met orbitrol ( bekrachtiging op het stuurhuis) hebben er geen last van, als ik daar de hydroliek hendel aan trek, gaan ze meteen door de overdruk.