Ik heb van mijn cormick de kop laten vlakken, kleppen geslepen en zittingen laten frezen en nieuwe verstuivers ingezet en toch start ie nog moeizaam.
Trekker was al voorzien van stiften ipv spiralen maar moet toch 50 sec gloeien en loopt pas na een tijdje op alle cilinders.
Als ie warm is loopt ie wel goed. Zou het kunnen dat de gloeistiften niet meer 100% zijn? Worden alle vier wel warm. Zou ik dit kunnen testen (hoe warm zouden ze moeten worden?).
Ook andere suggesties welkom.
Alvast dank,
Caspar
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Mc-Cormick 432 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Heb je de gloeiweerstand er wel tussen weg gehaald?
Hoe kan ik controleren of de brandstofpomp wel 100% goed staat? Heb zo geen indicatie dat ik compressieproblemen heb, moet dit wellicht van het weekend nog even controleren mocht het niet aan gloeiinstallatie of pomp liggen
Dank weer
maar in een notendop: bij vol gas:
haal verstuiverleiding van de eerste cilinder los. draai de krukas zo ver tot het inspuitbegin (IB markering)van de krukas poulie exact aan de aanwijzer staat. IEDER beetje dat je nu verder draait moet er brandstof uit komen.
corrigeer me als ik het fout heb.
Verstuivers laten reviseren en op 150 laten stellen.
Dit bleek voor de brandstofpomp toch te veel te zijn.
Hebben ze daarna op 130 gezet en toen liep hij goed.
je voelt de gloeibougie warm worden en dan ineens word de punt rood en trekt die ineen keer roodgloeiend. doen de onze ook niks mis mee