Heej allemaal,
over een tijdje ga ik beginnen een comfort 2000 cabine op te knappen en deze gaat dan uiteindelijk op mn al opgeknapte Inter 844-s, ik wil deze cabine graag zo goed als nieuw maken!! en ik neem er ook ruim de tijd voor want de planning is zowiezo dat ie er tegen volgende winter pas op gaat, maar nu wil ik vragen voor degene die verstand hebben van de comfort 2000 cabine, kun je deze ook echt helemaal uit elkaar halen, en de spatborden enzo kun je er toch ook zo gewoon afhalen? want ik wil hem namelijk zover als het kan uit elkaar halen , alles super strak maken, stralen, spuiten en dan deel voor deel weer opbouwen.
ik hoor graag of jullie mij kunnen helpen hiermee, tips kunnen geven enz..
Groetee Berry
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 844 S ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
ook pagina 3, die kerel heeft precies gedaan wat jij wil doen.
dus je kan hem krijge in losse onderdelen
Volgens mij zijn de maten anders, cabine is dacht ik ook veel groter dan een comfort 2000
Worden veel door elkaar gehaald een cockpit en comfort maar ze zijn wezenlijk anders, lang geleden dak op een trekker met comfort gereden heb maar staat me wat van bij dat t zon klein rammelhok is terwijl de cockpit erg ruim is en naar verhouding vrij stil
ik heb de slangen vorige week vervangen, wat wil je weten?
voor de rest rammelen ze beide even hard, nauwelijks dus....
en geluid is kwestie van bekleding er goed in hebben.