International 633 - Drupt nog olie onder na nieuwe achterste krukaskeerring
Heb van mijn twee 633'ers nieuwe krukaskeerringen erin gezet maar ze blijven nog olie druppen onder. Wie heeft dit ook gehad? Kan zijn dat de keerring nog dicht moet trekken na een tijd van gebruik.
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 633 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Ja, wij hebben de naam he
Ook in de vier draadgaten aan de zijkant van het koppelingshuis ligt een beetje olie
Anders heb je een andere maat oliekeerring nodig.
Kan het ook versnellingsbakolie zijn? (wellicht nu slecht te zien met verse blanke olie in het motorcarter).
Zoja moet je dat veertje wat inkorten zodat hij wat strakker om de as zit. Zo doe ik het meestal en werkt eigenlijk altijd.
Of de lagers moeten gaar zijn dan lubbert de kering meteen weer uit.