Beste tractorfielen,
Ik heb een probleem met mijn iseki tu1700.
Ik wilde net mijn voorlader aanhaken en had de leidingen met draaiende motor losgekoppeld om vervolgens aan de voorlader te koppelen.
Nu heb ik geen druk en snap dat die een nono is om te doen, denk ik.
Ik heb de lader zelf opgebouwd en dit is de 2e keer datbik h'm wil aan koppelen.
Ik heb dus nu geen hydraulische druk.
Weet iemand waar ik naar moet kijken..
Ik zit in Portugal en heb geen geweldig bereik qua internet, dus voorstellen doe ik zeker nog!
Wie kan mij helpen.
Alvast bedankt
Met vriendelijke groet,
Donald
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Iseki TU 1700 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Bedankt voor je reactie.
Mijn vaste leiding is vervangen door een flexibele leiding met koppelingen zodat met hefarm achter het doet en als ik de voorlader aankoppel dan koppel ik mijn leiding los en verbind de koppelingen aan de voorlader.
Ik heb genoeg olie erin en kan geen lekkage of andere fouten zien.
Controleer je motoroliepeil of alle hydraulische olie daar wellicht in is gepompt (doordat wellicht de oliepompkeerring is gebarsten). Zo niet, dan is de pomp inwendig beschadigd.
Ik wil wel graag eens een foto zien van je trekker met voorlader, ik zelf heb er een fronthef op gebouwd, maar een.voorlader zal ook wel mooi zijn.
zou je misschien dat andere topic even willen verwijderen AUB dankjewel.
Net de pomp eraf gehaald en de spie die op de as zat was eraf gedraaid. Hierdoor gaat het grote tandwiel eraf, wat met een borgring en moer vast zit, waardoor het geheel geen aandrijving meer krijgt.
Al met al een simpele reparatie, zoals het er nu uit ziet.
Morgen even kijken of ik aan een nieuwe spie kan komen hier in Portugal.
Ik heb hiervan nog wat foto's gemaakt die ik binnenkort hier plaats.
Een geluk bij ongeluk.
P.S.: Heb je op het ventielenblok van de voorlader (goedfunctionerende) overdrukventiel(en)?
Ben eigenlijk niet een sleutelaar maar heb deze afgelopen week een voorlader opgebouwd, radiateur uitbouwen wegens lekkage en opnieuw inbouwen, nieuwe accu die werd slecht.
Bloter die door het zware werk uit elkaar viel, nieuwe messen onder de bloter omdat er ééntje gebroken was, en nu de hydropomp die kuren heeft.
Oja en ook even nieuwe sappen overal in, vindie lekker.
Dus ik ben wel geslaagd als die egte montoeeeer ;-);-);-)