International 585 - Aanhangwagenremventiel
Ik zou graag een aanhangwagenremventiel op een case 585XL bouwen. Waar moet ik rekening mee houden en wat gaat een en ander kosten?
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 585 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
weet niet of trekker ls heeft of zoiets dan heb je weer een ander soort ventiel nodig.
ook kijken wat voorgeschiedenis is als je 2e handse koopt. een fendt heeft dot4 en case ih dot 3 als remvloeistof moet allemaal met rubbers inwendig wel goed zijn.
Ik weet van vroeger, zo'n 20 jaar geleden, op een 644 dat dit heel moeilijk te doseren valt. Het is enigszins afhankelijk van de toepassing, maar op een veewagen bijvoorbeeld werkt het absoluut niet. Als noodrem of om aan wet te voldoen wel.
340 euro is veel geld. Gebruikt lijkt mij aantrekkelijker. Ik ben ooit bij een international sloper in de NOP geweest maar weet zijn naam en adres niet meer. Kan iemand mij helpen?