Beste mannen. Ik ben sinds kort in het bezit van een machtige JD 4240S. Ik wil hem weer helemaal tip top en origineel maken. Op 1 ding na. Ik zou graag de HILO omdraaien om toch iets meer snelheid te krijgen op de weg. Nu heb ik vernomen dat dit mogelijk is maar bij mijn JD dealer zeggen ze dat het niet mogelijk is. Wie heeft nu gelijk en eventueel hoe moet je dat doen? De HILO zul je wel niet letterlijk kunnen omdraaien.
Alvast bedankt mannen!
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de John Deere 4240 S ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Bij de Waterloo types waren er dan wel weer types waarbij de eind vertraging onderling gewisseld kon worden om meer snelheid te krijgen, maar ik durf niet te zeggen of 4240s daar één van is
Bij bekrachtiging zou die dan langzamer moeten zijn. (contact uit en dan snel of langzaam rijden)
Mijn Valmet schakelt naar hi zonder contact.
Er kan dus geen ruimte in de bak zijn om hem om te draaien, of het kan zijn dat de Hi Lo dan de bak sloopt.
Luister naar je dealer denk ik dan op mijn beurt.
Ik bedoel eigenlijk als je de eindvertraging wisselt.
Oke dat wist ik niet, dan blijft de voorloop idd goed.
Jammer dat het bij de powershifts niet gaat.
@jdeere8200t bij een 4040 (s) en 4240 (s) wel, 4440 kan dat niet.