Hallo allemaal.
Ik ben samen met een vriendin deze iseki aan het opknappen. Compleet leken zijn we op dit gebied. De trekker heeft altijd goed gelopen alleen staat al een paar jaar stil. Nu hebben we het luchtfilter schoongemaakt, accu vervangen, diesel en oliefilter vervangen. olie verschoond, dieseltank nagekeken, koelvloeistof bijgevuld. Nu hebben we de trekker vorige week gestart en niks aan de hand. Net weer geprobeerd te starten en dat lukte maar na een halve minuut viel de motor uit en daarna niet meer kunnen starten. Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt Janinka
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Iseki TU 1700 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Nog maar eens goed ontluchten....
Koffie staat vast klaar !
Denk dat het er niet van komt, ander uitnodigingen slaat hij ook af.....
En nog wel met een complete rondleiding er bij...
Ja ; lekker weertje ; maar weer even proberen weer wat hooi te maken .
Was ik aan het schudden ?
Bij onze trekker ook gedaan toen die ontlucht moest worden.
Ja ; maar hier zijn dames in het spel ; Kan Wim de service manager spelen !
Eerlijk gezegd weet ik het niet hoe de dieselpomp van een Iseki zit...
Verwacht dat er op de pomp een klein boutje zit, dat zul los moeten draaien en als er een opvoer pompje op zit gaan pompen tot er een constante loop van diesel er uit komt...
Hopelijk komen er een paar deskundige die deze vraag kunnen beantwoorden...
Dat zal ook wel een van de redenen zijn dat hij dit niet wil....
Wim laat nog wel van hem horen ; hij is wel laat klaar met melken vandaag ? Misschien koe kalverij ?
Hij heeft voldoende aan zijn eigen dames en de handen aan vol...
Nee, een melkkoelmachine met hittestress. (En nog plannen om te maaien vanavond).
@ Twister2014: Zoals ik het probleem lees krijgt de brandstofinspuitpomp geen/onvoldoende brandstof.
Instructieboekje van iseki 1300/1500 (Hopelijk is 1700 vergelijkbaar)
Blz 17 Ontluchten/airbleeding fuelsystem:
sonnys_bolens.tripod.com/iseki/TX1300-1500-OM.pdf/
P.S.: Niet eerder dan komend weekend (of er na) heb ik tijd voor "service aan huis" ).
op het dieselfilter zitten 2 schroeven.
eerst de eerste iets losdraaien, en starten tot er iets diesel uit komt
dan de 2e iets losdraaien, starten tot er diesel komt.
dan zou de roterende opvoerpomp hem wel moeten oppakken.
volgens mij staat mijn nummer nog wel op de motorkap
Zit nu zeker te glunderen van oor tot oor....
Toch mooi dat dit ook weer is opgelost....
blije gezichten van tevreden klanten zijn altijd mooi