Als je hem met de stuurversnelling in de twee zet is die lengte het zelfde als je hem in zn 4 zet? wie kan mij daar antwoord op geven,aangezien dat bij de mijne niet gelijk is mn verdenkingen gaan uit naar een schakelvork met de lengte eerder boven genoemd noem bedoel ik dat de handel even ver naar achteren gaat zelf heb ik dit gemeten door er een streepje op te zetten.
foto kan ik niet plaatsen geeft aan dat hij te klein is de foto.
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 844 S ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Beter opletten A.U.B..
Was onlangs in dit theater:
tractorfan.nl/topic/56211/
AANVULLING:
Uit de privéberichtensessie die ik met Bigroest hierover heb gehad blijkt dat:
Bigroest heeft de kogeltjes/veertjes vervangen (oude was aanzienlijk vervormd/gesleten) maar de verbetering was niet 100%.
Mijn voorstel is/was:
(Nog) dikker nieuw kogeltje.
Ringetje achter het veertje (meer veerspanning).
Controle of de schuifstang wel voldoende heen en weer kan schuiven opdat het kogeltje wel goed in het groefje valt.
Bigroest heeft nu aan de hand van de slag die de versnellingspook maakt gemeten dat de pook een andere bewegingsslag maakt naar de tweede versnelling dan naar de vierde.
daarom zou het ff makkelijk zijn gemeten bij een andere tractor.
persoonlijk heb ik een streepje gezet op de schakelstang en op een anderstukje, de 2 versnelling vervolgens in de 4 en zo gemeten nu zit er een verschil tussen bij de mijne. persoonlijk gezien lijkt het me logies dat deze afstand het zelfde moet zijn om hem goed in de versnelling te zetten en blijven
Ik denk dat het verschil in beweging van de versnellingshendel komt door het kantelmechanisme onder aan de pook.
Omdat het oude arreteringskogeltje zo eivormig was gesleten is het aannemelijker dat de schuifstang in de versnellingsbak onvoldoende bewegingsvrijheid heeft waardoor het kogeltje niet in het gaatje valt maar op de rand blijft hangen.
ik denk dat het de glijstukken zijn van zn schakelvork. volgens het online boek mag daar minieme speling tussen/op/aan zitten dat is hier mega groot zal proberen zo een foto te plaatsen.
Nu het deksel eraf ligt zou ik ze wel allemaal nakijken .
ja ik doe ook alles hoor.
bedankt voor de prijs info
bedankt allen